Senaste nytt

Arlanda stängt för all flygtrafik 2012-12-05

Genom säkerhetskontrollen på T5 på ett inrikes boardingkort? Å andra sidan är ju inte businessloungen mycket att hurra för... fast lite gratis mat kanske man kunde få.

/LinuxSam

Inrikes boardingkort funkar bra för att komma in på T5. Man sitter ju hellre i en halvtaskig lounge med mat, wifi och dryck än på en obekväm bänk vid gaten i 8 timmar…

Jag hade lite otur idag. Jag hade avgången 14:35 med SK till MMX men fick frågan om jag vill boka om så valde att ta 19:50 avgången som är nu inställt. Det visade sig att 14:35 avgången hade gått 17:05. Nu är jag bokat till sista avgång med SK som SK125 till MMX kl 21:40. Hoppas den avgår som planerat på grund av har två dagar utbildning i Malmö som jag gärna vill hålla till kunden. :)

LH808 är "aktiv igen" vet inte varför Swedavia lagt cancel på den så tidigt. Lufthansas system har den fortfarande som aktiv....så inte helt kört den kommer. Säger jag som har viktig frakt på kärran....:)

LH808 är "aktiv igen" vet inte varför Swedavia lagt cancel på den så tidigt. Lufthansas system har den fortfarande som aktiv....så inte helt kört den kommer. Säger jag som har viktig frakt på kärran....:)
Ser så ut. Däremot har BAs kvällsflygning från London City ställts in och följaktligen torsdagens morgonflygning tillbaka till London.

Har det slutat snöa än? Ska hem från Amman imorgon. Är ju långt dit än men om det fortsätter snöa så blir det ju trist..

Toppen