Lite hur långt är ett snöre? Omöjligt att gissa då man inte vet hur mycket sjuk du varit. Är väldigt individuellt hur drabbade alla blir.Hej, var sjuk för ca 3v med bekräftad covid (snabbtest). Ska testa mig med pcr-test imorgon inför resa. Någon som har koll på hur stor risken är att den ändå kommer visa positivt?
Snabb fråga. Vi flyger från cancun via Istanbul tio Bryssel och sen till Sthlm. Business med turkish på de två första, ekonomi SAS sista sträckan. 1 timme transfer Bryssel. Nu sa han på incheckning i cancun att vi måste hämta bagage och checka in igen (fått boardingkort för resan till Sthlm redsn), inte en chans att vi hinner med att hämta bagage. Har han rätt i att turkish inte låter vårt bagage följa med? Han bad oss prata på Istanbuls flygplats. Vad ska vi göra, någon som har koll?
Då är det ingenting att oroa sig över. Den som checkade in dig har felDet står det mesta, se bifogad bild
Det står det mesta, se bifogad bild
Sjukt tröttsamt det där. Skönt att det verkar löst sig.Tack för snabba svar. Ja begåvad var han inte, bad mig fylla i en pfl för Bryssel, fick visa honom att jag inte stannade i Belgien mer än 48 timmar, han blev förvånad och frågade hur länge jag stannade, 1 timme sa jag… han såg ändå tveksam ut, visade honom igen på hemsidan kring pfl, då var det ok…