lillemannen
Medlem
Ordnat, tackRing numret för försäkringsfrågor. Du måste nå AXA försäkring för de har hand om försäkringsfrågor. Numret finns på hemsidan alt. i försäkringsvillkoren.
Ordnat, tackRing numret för försäkringsfrågor. Du måste nå AXA försäkring för de har hand om försäkringsfrågor. Numret finns på hemsidan alt. i försäkringsvillkoren.
Myyycket kan hända innan april/majHej hoppas någon kan hjälpa mig.
Efter 3 vaccin sprutor samt precis haft covid så är tanken att åka i april eller maj till thailand. Tanken är då test and go 1 natt bangkok och sen hoppas jag att något hotel får till sha+ extra cert tills dess i hembyn nakhon phanom för att ta 5e dagen där.
Covid försäkring genom amex, kommer de tecka kostnader av hotel om man skulle vara pos och behöva bo 7-10dagar på hotellet i karantän eller betalar man de då själv? Kan bli ganska mycket med hotel samt mat kostnader om man är 3 som oss. Eller finns de andra försäkringar som man kan teckna för tecka det?
Vet någon om de är saliv test för barn under 6 år även på 5 dagen precis som 1 dagen?
Behöver man pcr test för att stiga på planet hem i bkk till cph med thaiairways?
Tacksam för andra tips om de är något man skall tänka på.
Hej hoppas någon kan hjälpa mig.
Efter 3 vaccin sprutor samt precis haft covid så är tanken att åka i april eller maj till thailand. Tanken är då test and go 1 natt bangkok och sen hoppas jag att något hotel får till sha+ extra cert tills dess i hembyn nakhon phanom för att ta 5e dagen där.
Covid försäkring genom amex, kommer de tecka kostnader av hotel om man skulle vara pos och behöva bo 7-10dagar på hotellet i karantän eller betalar man de då själv? Kan bli ganska mycket med hotel samt mat kostnader om man är 3 som oss. Eller finns de andra försäkringar som man kan teckna för tecka det?
Vet någon om de är saliv test för barn under 6 år även på 5 dagen precis som 1 dagen?
Behöver man pcr test för att stiga på planet hem i bkk till cph med thaiairways?
Många frågor.
Försäkringen, vet ingen som provat. Men testar du positivt har du ju papper på det och är per definition sjuk, så nog skall försäkringen täcka det.
Såg inga test på de små barnen alls, varken dag 1 på flygplatsen eller dag 5 vid andra testet. Men betyder ju ingenting, att jag inte såg dem. Kolla med @ante_77 i slutet av mitten av februari, då han skall göra det med familjen.
Behövs inget PCR för TG till CPH.
Min dotter råkade ut för detta. Deras son lämnade positivt test på karantänshotellet. Han hade inga som helst symptom men blev satt i 10 dagars karantän på sjukhus och resten av familjen fick 14 dagar på karantänshotell. Det hela kostade 85.000kr vilket inte täcks av någon försäkring eftersom det handlar om karantän och ej sjukvårdHej hoppas någon kan hjälpa mig.
Tackar. Du verkar var mkt i thailand. Kanske inte du har kolla på detta men har du hört något om att hotel kommer vara intresserade av skaffa sha++ cert. I delar där turister normalt ej rör sig. Nord östra thailand etc.
Min dotter råkade ut för detta. Deras son lämnade positivt test på karantänshotellet. Han hade inga som helst symptom men blev satt i 10 dagars karantän på sjukhus och resten av familjen fick 14 dagar på karantänshotell. Det hela kostade 85.000kr vilket inte täcks av någon försäkring eftersom det handlar om karantän och ej sjukvård
Många frågor.
Försäkringen, vet ingen som provat. Men testar du positivt har du ju papper på det och är per definition sjuk, så nog skall försäkringen täcka det.
Såg inga test på de små barnen alls, varken dag 1 på flygplatsen eller dag 5 vid andra testet. Men betyder ju ingenting, att jag inte såg dem. Kolla med @ante_77 i mitten av februari, då han skall göra det med familjen.
Behövs inget PCR för TG till CPH.
Behövdes inte i januari. Men titta på officiella regler för transit i Danmark.Skall resa hem snart BKK-CPH-GOT med tekniskt stopp i Phuket. "Vet/tror" du att man inte behöver PCR test för det?