Senaste nytt

Amex värvningskampanj - Ansök senast 14 jan 2022

gneken

Medlem
Är det någon som har koll på när amex sänkte värvningsbonusen för den som värvar med premium från 24k till 20k?
Låter mer som en bugg eller sånt. Klickade jag på bjud in så stod det 24k poäng. Även i mailet som skickades ut för någon dag sen.
Jag värvade till Premium från Elite och fick 36K poäng i värvningsbonus. Kan det ha varit en bugg tro?
Du får väl dubbla poängen av ditt kort? Så 18+18, vilket stämmer.

Hade du haft premium och bjudit in till premium/Elite/Platinum/gold så hade du fått 24000p oavsett (12+12)
 

Migato

Medlem
Fattar inte, när jag går in idag efter 12 januari så är det fortfarande 36k poäng för mig som värvare med amex elite. Den kampanjen skulle ju ta slut 12 även om ursprungliga kampanjen var till 14e. Så otydligt, verkar som att kampanjen fortgår.
 

Tveket

Medlem
Fattar inte, när jag går in idag efter 12 januari så är det fortfarande 36k poäng för mig som värvare med amex elite. Den kampanjen skulle ju ta slut 12 även om ursprungliga kampanjen var till 14e. Så otydligt, verkar som att kampanjen fortgår.

Min fru försökte använda värvningslänken till kampanjen igår, men det gick inte. Kollade med AMEX och kampanjen slutade 12e. Bittert!
 

Flyer722

Medlem
Låter mer som en bugg eller sånt. Klickade jag på bjud in så stod det 24k poäng. Även i mailet som skickades ut för någon dag sen.

Du får väl dubbla poängen av ditt kort? Så 18+18, vilket stämmer.

Hade du haft premium och bjudit in till premium/Elite/Platinum/gold så hade du fått 24000p oavsett (12+12)

Fick 20000p idag för en värvning i tisdags. Kommer ihåg att jag fick 24000 i början av kampanjen. Segt amex
 
Toppen