Senaste nytt

Tips, råd och hjälp bokning AMEX 2-4-1 Voucher

Boka detta nu och ändra datum, klass och ev destination när det finns mer poäng och andra flyg att välja.

screenshot-www.sas.se-2021.12.25-17_24_44.png

Det är alltså fullt möjligt att göra på detta viset med den utgående vouchern utan att den vid senare ombokning kasseras?
Nej, då kasseras utgången voucher (iaf jag tänkte inte på det :oops:).
Har du ”tur” ändrar bolagen ngt och du får boka om, alternativt hinner du tjäna in en ny voucher? :rolleyes:

Jag gör om och reviderar frågeställningen från början, och har någon vänlig och rutinerad själ lust att svara på resmål/rutt är jag återigen tacksam.

Detta gäller:

Har skrapat ihop 2 stycken Amex 2-4-1 vouchers och 280k poäng och söker resa för familjen. 2 vuxna och 2 barn (4 och 6 år) Den ena vouchern går ut nu vid årsskiftet så resan behöver bokas snarast för att inte brinna inne. Sol och värme för semester med barnfamilj. (Dit 280 k poäng räcker med 2 vouchers)

1. Varifrån vill du börja din resa? Helst start i Kalmar(Går dagligen flyg till Arlanda med SAS). Möjligen Stockholm/Köpenhamn.
  2. Var är din destination? Sol och värme för semester med barnfamilj. (Dit 280 k poäng räcker med 2 vouchers)
  3. När vill/behöver du resa ut? Tidigast 7 december 2022
  4. När vill/behöver du komma hem? Helst innan 24 december, men beroende på tillgänglighet möjligen senare
  5. Hur länge vill du vara borta? 10-16 dagar
  6. Hur många personer som skall resa? 2 vuxna och 2 barn
  7. I vilken kabinklass? I Business class eller First
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
  9. Vad är din budget? (per person) Har 280 tusen eurobonuspoäng och 2 utgående vouchers
  10. Vad är det viktigaste för dig? "Värde", alltså en bra business eller First samt en så smidig resa som möjligt med tanke barn i sällskapet.
Tack!

Toppen