Senaste nytt

[Business/First] Stockholm - världen ej Nordamerika 2-4-1 med Lufthansa/Swiss/Austrian från 15.799kr

Senator

Moderator
Kan man söka nånstans dessa tre bolagen samtidigt

Förenklat så använder Lufthansa, Swiss och Austrian samma motor så du ser i teorin samma resultat hos alla. Men Austrian har minsta nätverk så jag använder som oftast Lufthansa eller Swiss.

@Senator: för övrigt magiskt med de konstiga 40% erbjudandet i Norden, har inget minne av att de strulat till det tidigare med detta...

Senaste par åren har det varit lokal kampanjer. Nu är det en central kampanj. Känns väldigt skakigt.
 
  • Gilla
Reactions: Alx

Homer

Medlem
Världens bokningsångest. Vågar man boka ARN-ZRH-HKG-SIN i maj 2022 för fyra personer? Eller skall man ta något annat? Jag har ett fönster mellan 12 - 19 maj där frugan skall till Kreta med svärmor och Senator Junior. Jag tänkte fira 50 med goda vänner och helst skulle vi åka till BKK men det är soprent. Valet står mellan SIN, JNB eller GRU. Jag var inställt på SIN men det finns inga VFL-flighter mellan HKG-SIN, och jag bokar gärna något som funkar redan idag.

50 fyller du inte så ofta och då kan du ju inte flyga som Svensson och Ola Norrman.
Vara iskall och satsa i stället på att det dyker upp en bra deal med Air France La Première. :cool:
 

Senator

Moderator
50 fyller du inte så ofta och då kan du ju inte flyga som Svensson och Ola Norrman.
Vara iskall och satsa i stället på att det dyker upp en bra deal med Air France La Première. :cool:

Det ligger en förfrågan till AF baserat på ditt tips om att man kan boka hela kabinen ;) I det här fallet blir det hela kabinen då vi nu är fyra personer. Vi måste se lite när jag får svar och prisbilden. Jag vet inte om alla i resesällskapet är så sugna på den prisbilden när Lufthansa/Swiss finns till dessa priser. Men jag tänker hitta något själv om möjligt under 2022 :cool:
 
Det ligger en förfrågan till AF baserat på ditt tips om att man kan boka hela kabinen ;) I det här fallet blir det hela kabinen då vi nu är fyra personer. Vi måste se lite när jag får svar och prisbilden. Jag vet inte om alla i resesällskapet är så sugna på den prisbilden när Lufthansa/Swiss finns till dessa priser. Men jag tänker hitta något själv om möjligt under 2022 :cool:
De e ju bara liiiite coolt att boka hela first kabinen helt själv :D:cool:
 

Senator

Moderator
Jag tror jag kanske har hittat den roligaste rutten i First:
ARN-BOG med både Lufthansa och Swiss kostar facila 15.899kr per person. Den går att åka via: YTO/YMQ/SAO/RIO/PTY/BUE//WAS/SJO/PTY/MIA/MEX/LIR/CUN

Swiss har First till YUL (YMQ), SAO (GRU), BUE (EZE) och MIA
Lufthansa har First till GRU. EZE, WAS (IAD), MIA och MEX

Vi kan åka med Air Canada, Avianca, Copa, LATAM i olika versioner, GOL, och Aerolineas Argentinas vidare.
 
Jag tror jag kanske har hittat den roligaste rutten i First:
ARN-BOG med både Lufthansa och Swiss kostar facila 15.899kr per person. Den går att åka via: YTO/YMQ/SAO/RIO/PTY/BUE//WAS/SJO/PTY/MIA/MEX/LIR/CUN

Swiss har First till YUL (YMQ), SAO (GRU), BUE (EZE) och MIA
Lufthansa har First till GRU. EZE, WAS (IAD), MIA och MEX

Vi kan åka med Air Canada, Avianca, Copa, LATAM i olika versioner, GOL, och Aerolineas Argentinas vidare.
:eek: När åker vi :D
 
Toppen