FANTASTISK ERBJUDANDE: 40% rabatt på Business Class med Lufthansa, Austrian och SWISS

dashboard

New member
BREAKING NEWS! FANTASTISKT ERBJUDANDE! BusinessClass.com promoterer nu en kampanj som låter dig resa med Business Class med 40 % RABATT. Dealen er med Lufthansa, Austrian och Swiss. Du kan boka nu, och resa under hela 2022. Fantastisk möjlighet. Läs mer här!

Håper flest mulig kan benytte seg av kampanjen samt dele her på forumet gode offerter som hittas. Takk. PS: Fra UK og fra Norge er også First Class med og dealen kan være på hele 50%. Jason

dashboard skrev:BusinessClass.comhar nu en kampanj som låter dig resa medBusiness Class med 40 % RABATT.Klicka för att utvidga...

Ursäkta mig, men @dashboard, påstår ni på BusinessClass.com att denna kampanjen är i samarbete med er? Eller snarare, att ni står bakom denna kampanjen hos Lufthansagruppen?

Jag ber om ursäkt om jag missat någonting, men vad är egentligen så fantastiskt med detta erbjudande mot liknande erbjudanden som Lufthansa och Swiss kör med? Det gäller ju fortfarande för 2 till 6 personer. För mig som ofta reser ensam så är det ej relevant.

Ursäkta, är det här reklam i samarbete med sagda företag?

Om så är fallet, varför märks inte inlägget upp som just ”reklam” och/eller ”betalt samarbete”???

mkubisztal skrev:Jag ber om ursäkt om jag missat någonting, men vad är egentligen så fantastiskt med detta erbjudande mot liknande erbjudanden som Lufthansa och Swiss kör med? Det gäller ju fortfarande för 2 till 6 personer. För mig som ofta reser ensam så är det ej relevant.Klicka för att utvidga...
Thailand i Business för 8000 per person är sanslöst bra. Denna kampanj kommer ju då och då och är extremt bra värde för alla som åker 2 eller fler. För de som åker ensamma blir den ju inte lika bra, men alla kampanjer passar inte alla men kan ändå vara extremt bra.

Tonton skrev:Ursäkta mig, men@dashboard, påstår ni på BusinessClass.com att denna kampanjen är i samarbete med er? Eller snarare, att ni står bakom denna kampanjen hos Lufthansagruppen?Klicka för att utvidga...
Hej. BusinessClass.se/BusinessClass.com har et samarbeid med Lufthansa Group og vi promoterer denne kampanjen i samarbeid med dem, om det er tydelig. Velger man å bruke linken på vår kampanjeside, fremfor direkte hos Lufthansa Group blir prisene eksakt den samme, men vi får et lite bidrag som kan hjelpe oss å dekke viktige kostnader som oppstår ved å drifte forumet. Vi vil fortsatt ikke gå i profit med dette, men det er et verdifullt bidrag. Takk for forståelsen og for velvilje til å bidra til forumets beste. Hilsen Jason

Berglund skrev:Ursäkta, är det här reklam i samarbete med sagda företag?Om så är fallet, varför märks inte inlägget upp som just ”reklam” och/eller ”betalt samarbete”???Klicka för att utvidga...
Hej. BusinessClass.se/BusinessClass.com har et samarbeid med Lufthansa Group og vi promoterer denne kampanjen i samarbeid med dem, om det er tydelig. Velger man å bruke linken på vår kampanjeside, fremfor direkte hos Lufthansa Group blir prisene eksakt den samme, men vi får et lite bidrag som kan hjelpe oss å dekke viktige kostnader som oppstår ved å drifte forumet. Vi vil fortsatt ikke gå i profit med dette, men det er et verdifullt bidrag. Takk for forståelsen og for velvilje til å bidra til forumets beste. Hilsen Jason

Cristoffer Cedergren skrev:Ja LH har verkligen fantastiska deals ibland för två i First. Tur att vi har forummedlemmar som rapporterar om detta här på BC så att vi andra inte missar[Business/First] Stockholm - världen ej Nordamerika 2-4-1 med Lufthansa/Swiss/Austrian från 15.799kr | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resorKlicka för att utvidga...

dashboard skrev:BREAKING NEWS! FANTASTISKT ERBJUDANDE! BusinessClass.compromoterer nu en kampanj som låter dig resa medBusiness Class med 40 % RABATT. Dealen er med Lufthansa, Austrian och Swiss. Du kan boka nu, och resa under hela 2022. Fantastisk möjlighet.Läs mer här!Klicka för att utvidga...

Länken i första inlägget funkar inte (ger ett 404-fel). Går man sen vidare till förstasidan så kan man klicka sig fram till erbjudandet, men kanske vore bra att uppdatera första inlägget med rätt länk.

Har nu bokat ARN - ZRH - BKK t.o.r. Business Class för hela familjen, fyra personer, i sommar, 30912 SEK. För alla fyra! Att lounge access inte verkar ingå för det priset kan man kanske inte klaga på, får ordnas på annat vis. Seat reservation skulle inte heller ingå, men det gick ändå att reservera plats i bokningsflödet. Men vad menar de med att "On-board entertainment" inte ingår?

sk%C3%A4rmavbild-2021-12-18-kl-18-35-41-png.124613

sk%C3%A4rmavbild-2021-12-18-kl-18-36-00-png.124614

BeWe skrev:Har nu bokat ARN - ZRH - BKK t.o.r. Business Class för hela familjen, fyra personer, i sommar, 30912 SEK. För alla fyra! Att lounge access inte verkar ingå för det priset kan man kanske inte klaga på, får ordnas på annat vis. Seat reservation skulle inte heller ingå, men det gick ändå att reservera plats i bokningsflödet. Men vad menar de med att "On-board entertainment" inte ingår?Visa bifogad bild 124613Visa bifogad bild 124614Klicka för att utvidga...
Det måste väl vara ett antal fel där. Kan du välja plats?

Priority boarding har du och lounge access måste du ha, kan inte tänka mig något annat.

Million Miler skrev:Det måste väl vara ett antal fel där. Kan du välja plats?Priority boarding har du och lounge access måste du ha, kan inte tänka mig något annat.Klicka för att utvidga...
Hoppas du har rätt. Minns dock att QR tog bort lounge access för några år sedan om man uppgraderade till Business Class med Q-miles.

Finns det ngt sätt att göra en datumflexibel sökning/få fram en översikt över ev. tillgänglighet?

Back