Samma här. Testade skriva in min e-post igen men stod att den redan var registrerad.
Ni får hojta till om/när det blir poängrabatt på inrikesresor!
Nu fick jag lucka nr 2!
Samma här. Testade skriva in min e-post igen men stod att den redan var registrerad.
Ni får hojta till om/när det blir poängrabatt på inrikesresor!
Bland annat trippla baspoäng på resor. Som dessutom överlappande med en kampanj med dubbla baspoäng, dvs åk till södra Europa i plus för ca 2000 kronor och dra in 40k baspoäng. Det var enklare förr att bli EBD.Och den innehöll?![]()
Samma ”yada yada” varje år grabbs.![]()
Berätta för en nyfiken vad det är ni förväntar er?
Bilderna blurras i din webbläsare, de laddas ner som vanligt. Så det tar inte många sekunder att redan nu se alla bilder unblurred.Frågan är varför dom ens har ”blurat” bilderna i år. Man ser ju helt uppenbart att ingen av luckorna är av intresse redan nu.
Bilderna blurras i din webbläsare, de laddas ner som vanligt. Så det tar inte många sekunder att redan nu se alla bilder unblurred.
Idag iaf något som har med SAS att göra:
Boka bonusresa med 50% poängrabatt före alla andra
Nu får du 50% poängrabatt när du bokar en bonusresa till Tallinn, Helsingfors, Vilnius, Warszawa, Aberdeen, Gdansk, Barcelona, Rom, Nice, Reykjavík/Keflavík och Aten! Boka innan midnatt 11 december för att nyttja erbjudandet. * Kampanjen blir publik med start 8 december.
Reseperiod: 1/01/2022 - 31/03/2022
Var hittar men detta?Idag iaf något som har med SAS att göra:
Boka bonusresa med 50% poängrabatt före alla andra
Nu får du 50% poängrabatt när du bokar en bonusresa till Tallinn, Helsingfors, Vilnius, Warszawa, Aberdeen, Gdansk, Barcelona, Rom, Nice, Reykjavík/Keflavík och Aten! Boka innan midnatt 11 december för att nyttja erbjudandet. * Kampanjen blir publik med start 8 december.
Reseperiod: 1/01/2022 - 31/03/2022