Renato
Medlem
Av ren nyfikenhet, vad för slags kanal använder du för såna utförliga rekryteringar?
Haha, utveckla tack.
Av ren nyfikenhet, vad för slags kanal använder du för såna utförliga rekryteringar?
Det är nog inga kanaler utan bara närmaste vänner enligt villkorenAv ren nyfikenhet, vad för slags kanal använder du för såna utförliga rekryteringar?
Det är nog inga kanaler utan bara närmaste vänner enligt villkoren
Du får bara bjuda in vänner, familj, kollegor och andra personer i din närhet. Innan du bjuder in din vän måste du säkerställa att du har samtycke från denne samt informera om att inbjudan gäller ansökan om ett kreditkort. Att skicka inbjudan utan samtycke bedöms som spam.
Vi gamla rävar känner igen tugget här på forumetHur vet du vad han menar.
Jag hade säkert kunna bjuda in minst 20 till för året. Men kranen stängdes av.
Vi gamla rävar känner igen tugget här på forumet
Hur som helst bra kampanj så ska ta ett varv på kontoret.![]()
Jo det kan man tycka men det räcker ju med att Amex läser här på forumet med alla kreativa värvningar för att jag också hade velat strama åt maxintjäningen... TyvärrHaha skön du är men ändå konstigt att det är max 2 miljoner man får tjäna in under 12 månaders period
Jo det kan man tycka men det räcker ju med att Amex läser här på forumet med alla kreativa värvningar för att jag också hade velat strama åt maxintjäningen... Tyvärr
Jag har sedan tidigare ett Elite, Ms Carter har ett extrakort. Jag bjöd in henne i kampanjen och tecknade då även ett extrakort till mig. Jag fick igår meddelande om att mina 36 000 poäng skulle dras tillbaka eftersom jag brutit mot reglerna.Du menar att din partner inte hade något AMEX redan innan eller har haft det som senaste 6 månaderna? Är du isåfall säker på att det är just denna värvning som hänvisar till, eller hade du bara värvat en person?
Jag har sedan tidigare ett Elite, Ms Carter har ett extrakort. Jag bjöd in henne i kampanjen och tecknade då även ett extrakort till mig. Jag fick igår meddelande om att mina 36 000 poäng skulle dras tillbaka eftersom jag brutit mot reglerna.
Jag har sedan tidigare ett Elite, Ms Carter har ett extrakort. Jag bjöd in henne i kampanjen och tecknade då även ett extrakort till mig. Jag fick igår meddelande om att mina 36 000 poäng skulle dras tillbaka eftersom jag brutit mot reglerna.