Senaste nytt

SAS öppnar loungerna på nytt

Kimmen00

Medlem
.


Får rätta mig, verkar inte riktigt vara som vanligt. Båda ingången till guld och vanliga delen är öppen. Fast det ser fortfarande ut som det är fritt att rör sig mellan delarna och min fru som inte guld gled in i gulddelen på sin plusbiljett.

Som det varit sen de öppnade business loungen med andra ord.. Får väl se hur länge det pågår..
 

Remains

Medlem
Någon som varit på Guld loungen på Arn nyligen?

Var där i veckan för första gången på nästan två år. Mycket folk och allt var precis som vanligt. Fanns mat, vin och öl. Åkte plus till Helsinki. Blev till min förvåning tvungen att bära munskydd, då jag hade fått för mig att detta inte är obligatoriskt på SAS inom Skandinavien längre. Annars var det full servering med polarrulle och valfri dricka inklusive alkohol.

Någon som vet hur det står till med serveringen på SAS Business Long Haul numera? Ska ut på en tur om tre veckor till USA och det vore ju trevligt om rutinerna återgått till det normala?
 
Var där i veckan för första gången på nästan två år. Mycket folk och allt var precis som vanligt. Fanns mat, vin och öl. Åkte plus till Helsinki. Blev till min förvåning tvungen att bära munskydd, då jag hade fått för mig att detta inte är obligatoriskt på SAS inom Skandinavien längre. Annars var det full servering med polarrulle och valfri dricka inklusive alkohol.

Någon som vet hur det står till med serveringen på SAS Business Long Haul numera? Ska ut på en tur om tre veckor till USA och det vore ju trevligt om rutinerna återgått till det normala?
Måste väl vara att Finland inte räknas in i Skandinavien som gör att de hade kvar kravet dit?
 

Airman

Medlem
Nån som har koll på när Sas t5-lounge öppnar imorrn? Har tidigt flyg med lh business. Då får man tillgång väl?
 
Toppen