Senaste nytt

Revolut har lanserats i Norden

Syns som sagt i appen. Tryck i vänstra övre hörnet:

1BF5A755-8DD3-42C3-BD0E-3362A0335CC2.jpeg

Därefter på limits, då ser du gräns och brytdatum:

2539E0B7-877C-4D02-883D-45A366C889F1.jpeg

Last edited:
Någon som betalat räkning via Revolut nu på sistone? Följer korrekt referens med? Gjorde en överföring till mig själv och det blev bara hittepå siffror på kontoutdraget. Tänkte mer på om det var skillnad vid betalningar till företag?

Hej Mattias!

Redo att tjäna enkla pengar? Bjud in dina vänner till Revolut och få 700 kr för varje behörig vän som registrerar sig via din inbjudan!

Låter jättebra! Hur bjuder jag in mina vänner?

1. Gå till appen och tryck på Bjud in på hemskärmen

2. Välj dina favoritvänner i kontaktlistan

Du kan bjuda in upp till 5 vänner som kvalificerar för ett Revolut-konto och som inte redan är befintliga Revolut-kunder.

Vad behöver mina vänner göra?

1. Skapa ett Revolut-konto med din unika värvningslänk
  2. Verifiera sin identitet och få godkänt på våra kundkännedomskontroller (KYC)
  3. Fylla på sitt konto genom att ansluta ett annat bankkonto eller använda ett bankkort
  4. Beställa ett fysiskt Revolut-kort (leveransavgifter kan tillkomma)
  5. Slutföra 3 köptransaktioner med sitt nya Revolut-kort (det går att använda ett virtuellt kort innan det fysiska kortet kommer fram) på minst 50 kr vardera
  6. Allt innan erbjudandet upphör den 7 december 2021 23:59 GMT
Proffstips: påminn dina vänner så att du inte missar belöningen!

Vad får jag ut av det?

Du får 700 kr på ditt Revolut-konto för varje vän du bjuder in som uppfyller kriterierna ovan – upp till 5 registreringar. Se de fullständiga villkoren på vår blogg.

Tack!
Revolut-teamet

Enligt T&C gäller erbjudandet bara de som fått det på mail. Även jag har fått det och det kanske har gått till i stort sett alla.
Den som blir värvad får inget så man får försöka värva intet ont anande vänner...

Enligt T&C gäller erbjudandet bara de som fått det på mail. Även jag har fått det och det kanske har gått till i stort sett alla.
Den som blir värvad får inget så man får försöka värva intet ont anande vänner...
Jag har inte fått det på mail. Däremot står det ju explicit 700 kr i min app. Men kanske bäst att vänta ett par dagar och se om det kommer ett mail...

Jag har inte fått det på mail. Däremot står det ju explicit 700 kr i min app. Men kanske bäst att vänta ett par dagar och se om det kommer ett mail...
Lustigt!

De skriver ju explicit att mailet är förutsättningen för kampanjen. Men har du summan i appen så är du ju säkert med i kampanjen. Mail kan ju komma på avvägar.
Who is eligible for the Promotion?

Anyone who has received an invitation to the Promotion directly from us by email is eligible. If you have not received an email directly from us, you are not eligible.

Toppen