intuition
Medlem
Den där rutinen kan man ju rätt enkelt automatisera - en mail-regel som triggar på bekräftelse-mailet och som lägger på ditt standardsvar. Man får iofs inte med vilken kategori som är tillgänglig, men man kan ju skriva något anpassat till det.
Återrapportera gärna hur det går. Jag har varit lite sugen på att göra så, just eftersom kundtjänst ett antal gånger svarat mig att det visst ska uppgraderas och att de gärna kolla på befintliga bokningar så att det blir rätt.
Sedan är det ju helt knas att man ska behöva påminna för att få det som programmet garanterar. Plus att från tid till annan har man ju rätt många bokningar. Ligger man med 10-20 framtida bokningar är det helt enkelt för struligt att behöva hålla koll på vad som är uppgraderat och inte.
Alternativt får man börja boka allt över telefon.
Återrapportera gärna hur det går. Jag har varit lite sugen på att göra så, just eftersom kundtjänst ett antal gånger svarat mig att det visst ska uppgraderas och att de gärna kolla på befintliga bokningar så att det blir rätt.
Sedan är det ju helt knas att man ska behöva påminna för att få det som programmet garanterar. Plus att från tid till annan har man ju rätt många bokningar. Ligger man med 10-20 framtida bokningar är det helt enkelt för struligt att behöva hålla koll på vad som är uppgraderat och inte.
Alternativt får man börja boka allt över telefon.