Senaste nytt

SAS Webshopping

8c8cb74d8bc5fa73079c7ffc1b882bab.jpg

Testade två gånger innan jag postade i tråden men fick "bara" 100:- rabatt i bägge välkomstmailen. Tack för tipset i alla fall!

Är jäkligt sugen på att ta hem en soffa från soffadirekt.com men det blir ju inte den smidigaste returen om den är oskön. Så endera får man väl bita ihop och pallra sig iväg imorgon eller göra allt för poängen och stå ut med den no matter what. Lojal poängjagare som man är lutar åt det sistnämnda.

Är jäkligt sugen på att ta hem en soffa från soffadirekt.com men det blir ju inte den smidigaste returen om den är oskön. Så endera får man väl bita ihop och pallra sig iväg imorgon eller göra allt för poängen och stå ut med den no matter what. Lojal poängjagare som man är lutar åt det sistnämnda.
Jag har avstått från att handla från soffadirekt efter att googlat dem… Poängen hägrar, men pengarna är dyrare än poängen.

Fick mina 3000p nu från när det var kampanj för Marley Spoon, tog exakt 1 mån för att poängen skulle trilla in på kontot.
Klart prisvärt med 398kr för 3 rätter för 2 personer (mängden mat var väl tilltagen och rätterna räckte mer än väl till att ätas två dagar i rad, dock var jag inte så imponerad av råvarorna) med 179p (betalade under SAS MC 3x kampanjen i maj) + 3000p för själva kampanjen.

Fick mina 3000p nu från när det var kampanj för Marley Spoon, tog exakt 1 mån för att poängen skulle trilla in på kontot.
Klart prisvärt med 398kr för 3 rätter för 2 personer (mängden mat var väl tilltagen och rätterna räckte mer än väl till att ätas två dagar i rad, dock var jag inte så imponerad av råvarorna) med 179p (betalade under SAS MC 3x kampanjen i maj) + 3000p för själva kampanjen.
Har du ingen sambo som också ville testa? I mitt hem blev det 6000 poäng. :) Hade råvarorna varit bättre hade vi fortsatt beställa.

Har du ingen sambo som också ville testa? I mitt hem blev det 6000 poäng. :) Hade råvarorna varit bättre hade vi fortsatt beställa.

Jodå, men bor inte i en stad där Marley Spoon levererar till, så fick lösa leveransen på ett annat sätt (vilket gjorde att jag bara beställde en gång).

Last edited:
Fibio har erbjudande om 4000 poäng just nu. 75kr billigaste abonnemanget och ingen kreditupplysning om man betalar med kort.

Helt ok deal 1,9öre/poäng, med tanke på att Billhop med 2,5% i avgift är ca 12 öre/poäng (räknat med AmEx Elite som ger 20p/100kr) och att köpa från SAS själva är 20 öre/poäng.
Sen ska man bara få poängen också, inte alltid en 100% return på online-portalen.

Toppen