De strulade jättemycket med att visa min mätdata samt att räkna med solcellsproduktion. Svarat snabbt från kundtjänst men hände ingenting oavsett. Tackar för 5k poäng och lämnar dem snabbt.Är Greenely något att ha? Tar gärna 5000 EB-poäng om det inte kostar mig mer än max en handfull hundralappar mer första året.
Prova med denna;Tänkte slå till på en Philips Airfryer (vill få tyst på min bättre hälfts tjat) nu under dubbelpoänghelgen med SAS MC.
Ser att Philips onlinebutik ger 25p/100:- men den är dyrare där än hos konkurrenterna vilket inte uppväger poängen. Men minns att det strösslades med rabattkoder på 30-40% hos dem gör några år sedan. Fick själv koder från både studentkort och diverse andra medlemskap.
Någon som sitter på en aktuell kod som fungerar som ger någon rabatt på en Airfryer?
Denna du försöker handla förresten?Tänkte slå till på en Philips Airfryer (vill få tyst på min bättre hälfts tjat) nu under dubbelpoänghelgen med SAS MC.
Ser att Philips onlinebutik ger 25p/100:- men den är dyrare där än hos konkurrenterna vilket inte uppväger poängen. Men minns att det strösslades med rabattkoder på 30-40% hos dem gör några år sedan. Fick själv koder från både studentkort och diverse andra medlemskap.
Någon som sitter på en aktuell kod som fungerar som ger någon rabatt på en Airfryer?
Tänkte slå till på en Philips Airfryer?
Prova med denna;
P20-3999-8D15-79AE
Denna du försöker handla förresten?
Har du en varmluftsugn så är det ingen skillnad![]()
Tänkte slå till på en Philips Airfryer (vill få tyst på min bättre hälfts tjat) nu under dubbelpoänghelgen med SAS MC.