Senaste nytt

SAS förlänger status ett år pga Covid-19

Taggen

Medlem
Man får heller inte glömma hur viktigt det är att när man jämför sig med andra så är man lite bättre med ett guldkort och framförallt LTG för då är man en riktig roadwarrior och ser nostalgiskt tillbaka på när SAS flög första klass till LPA på lördagar. Lite som en BMW är lite bättre än Volvo. Detta kan vara nog så viktigt för din sociala status i flocken och i diverse penismätartävlingar som inträffar lite då och då i livet.
 

trekker

Medlem
Där håller jag inte alls med dig @Taggen , jag skiter fullständigt i vilka kort andra har och skryter knappast om mina egna. Det kortet jag är mest stolt över är mitt säsongskort hos Spurs. Däremot uppskattar jag verkligen mitt EBG och BA Gold då de gör mitt resande otroligt mycket trevligare.
 
Där håller jag inte alls med dig @Taggen , jag skiter fullständigt i vilka kort andra har och skryter knappast om mina egna. Det kortet jag är mest stolt över är mitt säsongskort hos Spurs. Däremot uppskattar jag verkligen mitt EBG och BA Gold då de gör mitt resande otroligt mycket trevligare.


”Skryter knappast om mina kort” och nämner genast tre kort. Kul ju
 

IT-snubben

Medlem
Där håller jag inte alls med dig @Taggen , jag skiter fullständigt i vilka kort andra har och skryter knappast om mina egna. Det kortet jag är mest stolt över är mitt säsongskort hos Spurs. Däremot uppskattar jag verkligen mitt EBG och BA Gold då de gör mitt resande otroligt mycket trevligare.
Lugn i båten...

Taggens inlägg ska läsas med glimten i ögat och en nypa humor. Han anspelar på alla de som viftar med sitt guldkort och beter sig som de är en nivå över alla andra i hierarkin.

Vi har nog alla mött dem. Uttryck som "släpp förbi mig jag är guldkund" är kännetecknande.
 
3 extra segment per fluget segment kampanjen [apr-jun] var ett ypperligt tillfälle att köpa in sig i klubben väldigt billigt för oss som inte redan var med.
Men om du flyger så lite vad ska du få med det till?
Bättre då att flyga lite finare de få resor du gör..

För oss som reser mycket är det självklart värdefullt med fast tjack och lounge då man reser på ekonomibiljetter i jobbet men för nöjesresans? Då hade jag hellre lagt de där 10’ på attt resa bättre de få tillfällen du faktiskt reser.
 
Men om du flyger så lite vad ska du få med det till?
Bättre då att flyga lite finare de få resor du gör..

För oss som reser mycket är det självklart värdefullt med fast tjack och lounge då man reser på ekonomibiljetter i jobbet men för nöjesresans? Då hade jag hellre lagt de där 10’ på attt resa bättre de få tillfällen du faktiskt reser.
Hur vet du hur mycket/lite han flyger?
Flyger man med SAS i billigaste Go biljetterna tjänar man några hundra poäng för en longhaul vilket gör det typ omöjligt att tjäna in guld/diamond utan att göra MR.
 
Toppen