Du menar att kundtjänst inte utförligt förklarar allting? Shocking![]()
Vi får invänta förtydligande helt enkelt!
Du menar att kundtjänst inte utförligt förklarar allting? Shocking![]()
Om det är några dagar kvar till ditt tänkta testtillfälle kan det värt att kolla efter nya tider hos Vaccina. Det verkar dels läggas upp nya tider då och då, dels görs en del avbokningar. För en vecka sedan hittade jag inget till måndag-onsdag denna vecka, som var mitt tidsfönster, men två dagar senare fanns det några tider att välja på.Slut på många tider i Stockholm hos bla vaccina som är billigast vad jag sett. Reser med norwegian så ingen sas-rabatt, ser att doclab har antigentest för 700 kr. Någon annan billig ni rekommenderar?
För att förtydliga så var svaret från Vaccina att "vi ej kommer stödja covidbevis.se appen". Det är väl möjligt att det ändras i framtiden men jag tolkar det efter min fråga och deras svar som att några såna planer ej finns nu.
Visst vore det bra, men det lär också medföra en tillkommande IT-kostnad för företagen för något som kanske bara är till nytta i några månader.Då tolkade jag dig rätt och min punkt kvarstår. Det är konstigt att det inte finns krav på att rapportera in. Men å andra sidan gör det företagen mer transparenta och systemet blir mer svårfuskat.
Visst vore det bra, men det lär också medföra en tillkommande IT-kostnad för företagen för något som kanske bara är till nytta i några månader.
Det är inte bara en intern IT-kostnad som uppstår, utan e-hälsomyndigheten tar betalt för att godkänna ett system som ska anslutas, se här.
Förstår inte riktigt kommentaren? De privata testutförarna får väl inga pengar av staten, så på vilket sätt är det att ställa motkrav om staten skulle begära att de ska ansluta sina system till e-hälsomyndigheten på företagens bekostnad?Ja, det vore ju tråkigt att ställa motkrav på deras kassakor.