Senaste nytt

SAS Mastercard - Trippla poäng 21-23 maj 2021

hco

Medlem
Verkar inte gå så smidigt att rätta till problemet med felaktigt antal poäng under kampanjen. Nu har jag fått in en hel del nya rader med minuspoäng dessutom o_O

Samma här. Jag har ett vanligt kort och hos mig var poängen korrekt. Nu fullt med minusposter. Hm..

Svettigt på SEB nu

"Bara fixa det!"
"Ja, men du förstår.. problemet är ---"
"Jag vill inte höra, bara fixa det!"
 

Tomas E

Medlem
Samma här. Jag har ett vanligt kort och hos mig var poängen korrekt. Nu fullt med minusposter. Hm..

Svettigt på SEB nu

"Bara fixa det!"
"Ja, men du förstår.. problemet är ---"
"Jag vill inte höra, bara fixa det!"
Hos mig är poängen korrekt nu, både "15 p/100 kr" och "25 p/100 kr"-transaktioner som nu är 45 p/100 kr respektive 75 p/100 kr istället för 35 p/100 kr respektive 45 p/100 kr. Dock är varje transaktion nu fyra rader: de vanliga reward points, de felaktiga campaign points i form av en plus- och en minustransaktion och så korrekta campaign points. Så det ser grötigt ut, men verkar nu vara rätt. Lättare att få överblick i webbläsaren än i appen, tycker jag.
 

hco

Medlem
Lättare att få överblick i webbläsaren än i appen, tycker jag.

Bra poäng. Får gå in där och verifiera. Det är kanske work in progress just nu. Summan stämde iaf inte när jag tittade för nån timme sen.

Edit: nu är summan tillbaka igen! Lovande!
 

Tamas

Medlem
Samma här. Jag har ett vanligt kort och hos mig var poängen korrekt. Nu fullt med minusposter. Hm..

Svettigt på SEB nu

"Bara fixa det!"
"Ja, men du förstår.. problemet är ---"
"Jag vill inte höra, bara fixa det!"

Jag jobbar inte på bank, men med databas i bakgrunden. Och det funkar exakt så :)
Sitter ibland dag in och dag ut och "fixar bara det" :D
 

M.K

Medlem
Nu stämmer det som väntat. Exakt på poängen. Dock ej per transaktion men totalsumman.
 
Japp, stämmer för mig med. Varje transaktion är fyra nu, den ursprungliga 15 poäng, den felaktiga "30" poäng som egentligen var 20, en backning av den felaktiga, och slutligen en korrekt 30 poäng. Ej sorterat i listan. Jag har gjort ett antal stickprov, och alla transaktioner jag kollat stämmer, och totalen för månaden känns mycket rimlig så jag är beredd att kalla det åtgärdat nu :)
 

hco

Medlem
Nu stämmer summan och individuella poster. Både för Revo och köp.

Jag har per köp:
- 1 post normal 10p
- 1 post bonus 20p
- 1 post minus-bonus -20p
- 1 post bonus 20p

Ser rörigt ut men verifierade genom att ladda ner XLS från websidan så jag kan filtrera.
 
Toppen