Senaste nytt

Frågor om att boka SAS Fly Premium, Open Jaw och spädbarn i samma bokning

Bonus biljetter ser du med guld pluppen som markör. Det ska då stå 50k poäng i Business kolumnen för att det ska vara en bonusbillett. Är det ett högre pris är det en revenue biljett.

Fly Premium är inte att du får en uppgradering. Det är att poängpriset reduceras när du bokar högre klass. Du kan med andra ord helt strunta i ekonomi, om det inte är just ekonomi du vill flyga.

Bra förklarat, då är jag med jag trodde så först sanningen att man betalar för go sen uppgraderas men men. Jag ska testa nu =)

Som vanligt är det svårt att hitta i business. Mycket tar slut när de släpps så vill man ha specifikt datum o t/r gäller de att hänga på låset. Är man mer flexibel så kan man alltid hitta något. För att hitta just SAS biljetterna tycker jag awardhacks.se är väldigt smidigt. Där ser du typ direkt vilka datum som kan vara lediga närmsta året eller i närheten du helst vill åka.

jo jag märkte det, awardhacks.se var ju en wow sida, tack.
vi brukar vara väldigt flexibla med datum vid resor så jag hoppas det ska gå bra.
Dock så kunde man inte välja till spädbarn/barn på bonus biljetter, hur tänker man då?

vi brukar vara väldigt flexibla med datum vid resor så jag hoppas det ska gå bra.
Dock så kunde man inte välja till spädbarn/barn på bonus biljetter, hur tänker man då?
Ja väldigt smidig o man kan ställa allerts också.
Resa med barn överlåter jag till andra att svara på

Attachments

• Skärmavbild 2021-05-09 kl. 15.21.13.png
    Skärmavbild 2021-05-09 kl. 15.21.13.png
    166,7 KB · Visningar: 150
Return: Den måste hitta tur & retur som stämmer överens med dina kriterier
Open jaw: landar på en destination, flyger hem från en annan.

Return: Den måste hitta tur & retur som stämmer överens med dina kriterier
Open jaw: landar på en destination, flyger hem från en annan.

Okej men om jag väljer Open jaw, väljer den en stad som är närmast, eller kan jag välje vilken stad?

Har du föresten någon anning om barn biten varför man inte kan lägga till spädbarn/barn? =) tack

Okej men om jag väljer Open jaw, väljer den en stad som är närmast, eller kan jag välje vilken stad?

Har du föresten någon anning om barn biten varför man inte kan lägga till spädbarn/barn? =) tack
Ingen av dessa frågor har någon direkt koppling till Fly Premium utan det är vanliga villkor som gäller för bonusbiljetter. Kan vi försöka hålla tråden till ämnet?

Ingen av dessa frågor har någon direkt koppling till Fly Premium utan det är vanliga villkor som gäller för bonusbiljetter. Kan vi försöka hålla tråden till ämnet?

Herr konstapel, det har ju en koppling till min fly premium bokning. Kan vi istället försöka vara lite trevlig, det handlar inte om vad du säger utan hur du säger.
Jag har läst dina kommentarer på många olika trådar du ska alltid vara så negativ laddad i tonen på dina kommentarer, så synd.

Barn under två år reser väl i knä på vuxen? Det är samma regler som en vanlig bokning vad jag vet.

Barn under två år reser väl i knä på vuxen? Det är samma regler som en vanlig bokning vad jag vet.

Tack Holmen för svar, jo så tänkte jag också men barn gick inte att välja utan det var bara vuxna. Barnets bokning måste vara med tänkte jag även om den ska sitta på knä. =/

Toppen