TorbjornMieden skrev:piloternas bud nekat är det senaste jag läst..Klicka för att utvidga...
Chrille skrev:Var går skiljelinjen? Måste vara någon tillämpning/tolkning som skiljer eftersom piloterna tycker dom gett med sig på alla väsentliga punkter.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Bara av nyfikenhet; var sjutton ordnar man fram 12 st 737 på wetlease bara sådär? Jag tycker det låter lite skumt om det bara står en massa 737r med besättning och väntar på uppdrag...Klicka för att utvidga...
Och hoppas att du kommer fram i tid! Senast jag provade på va utresan inställd och hemresan 1 timme försenad... (ARN-MMX t/r)Chrille skrev:Norwegian är ok. Fast du får köpa dig frukost.Klicka för att utvidga...
Dahl skrev:Bokade en nyc nyss ska firas när äckliga unionen mdf skriver på! Fan vad jag hatar fackförbund nu visar de sin Sanna sida äckel !!!Klicka för att utvidga...
Dahl skrev:Bokade en nyc nyss ska firas när äckliga unionen mdf skriver på! Fan vad jag hatar fackförbund nu visar de sin Sanna sida äckel !!!Klicka för att utvidga...
Erik Bernskiöld skrev:Det verkar som at piloterna (iaf i CPH) är förberedda för konkurs, då de enligt uppgift börjat skriva ut flygloggar för att vara redo för att söka jobb.Klicka för att utvidga...
Napapijri skrev:Man kan inte klaga på underhållningsvärdet och spänningen denna söndag...Klicka för att utvidga...
Napapijri skrev:Man kan inte klaga på underhållningsvärdet och spänningen denna söndag...Klicka för att utvidga...
Ubbe skrev:Nej håller inte med. Chipsen är slut och ännu ingen upplösning.Klicka för att utvidga...
TorbjornMieden skrev:jag tillägger att det var expressen som gick ut med dessa uppgifter..på din fråga : ingen aningFölj utvecklingen kring SAS här | Nyheter | Expressen | Senaste nytt - Nyheter Sport Nöje TVKlicka för att utvidga...
Erik Bernskiöld skrev:Det verkar som at piloterna (iaf i CPH) är förberedda för konkurs, då de enligt uppgift börjat skriva ut flygloggar för att vara redo för att söka jobb.Klicka för att utvidga...