Senaste nytt

Eurobonus x 4 [apr-jun] - tipstråden för segment runs

Nu har jag ändrat lite igen ;).
Det slutgiltiga upplägget blir;
GOT-CPH [via ARN] maj
GOT-CPH [via ARN] juni
GOT-CPH [via ARN] juni

Med antigen-test inräknat [295 kr *3] så blir CPH upplägget billigare än inrikes upplägget samt att avgångar är betydligt bättre på alla sätt inkl. connection times.

GOT-CPH [via ARN] maj
GOT-CPH [via ARN] juni
GOT-CPH [via ARN] juni

Med antigen-test inräknat [295 kr *3] så blir CPH upplägget billigare än inrikes upplägget samt att avgångar är betydligt bättre på alla sätt inkl. connection times.
Vad blir kostnaden per segment?

GOT-CPH [via ARN] maj
GOT-CPH [via ARN] juni
GOT-CPH [via ARN] juni

Blir det billigare att ta det på segment än poäng för dig, vad börjar du på för poäng?

GOT-CPH [via ARN] maj
GOT-CPH [via ARN] juni
GOT-CPH [via ARN] juni

Blir du Gold på dessa 3 resor?
Hur många poäng drar du in på dessa 3 resor?

Intressant med ett upplägg som kan ge guldkort. Har man någon nytta av det i dessa tider?

Först och främst: välkommen till forumet!

Angående värdet av ett guldkort i dessa tider så beror det helt på hur mycket du reser, men om du har planerade resor eller vet med dig att det kommer bli en del framöver så är det ett ypperligt tillfälle att kvalificera dig för ett guldkort under kommande x 4 kampanj. Det går att bli Eurobonus Gold för strax över 5000 kr. Något som vanligtvis kostar runt 10.000-15.000 kr.

OT men ändå inte...
https://en.coronasmitte.dk/rules-an...egarding-persons-travelling-to-denmark-by-air

Passengers, who previously have been infected with COVID-19 and therefore are unable to present a negative test result must present a positive COVID-19 test result from a test performed between 14 days and 12 weeks prior to the flight. These passengers are no longer perceived to be contagious.

Ponera att resenären haft Covid-19 >14 dagar och <12 veckor vid avresan till Danmark, då tolkar jag det som att det räcker med att kunna visa upp ett positivt testresultat.
Det som inte framgår är vilken typ av positivt testresultat och hur detta skall vara validerat.
Ex. gäller det svenska resultatet där man loggar in med sitt Bank-id...

Risken är överhängande att smittan nu når hem till familjen GOTBound då det är ett kluster-utrbrott i GOTBound Jr’s årskull på högstadieskolan och det redan är avtal individer i hans klass som konstaterats positiva.

Toppen