Min erfarenhet är att det inte går att retroregistrera om portalen inte har någon logg över att du besökt butikers sidor genom portalens länkar. Har du tidigare konstaterat och skickat till supporten att du inte kan logga in på just kundtjänstportalen så har du ju ett "alibi" till varför du gör så, men prova går ju alltid.Jag kan inte logga in och har inte kunnat på länge. Är det lugnt att bara skicka in i efterhand för att registera poäng eller hur fungerar det? Försökte undersöka hur det ser ut några sidor bak men får inte riktigt klarhet.
Min erfarenhet är att det inte går att retroregistrera om portalen inte har någon logg över att du besökt butikers sidor genom portalens länkar. Har du tidigare konstaterat och skickat till supporten att du inte kan logga in på just kundtjänstportalen så har du ju ett "alibi" till varför du gör så, men prova går ju alltid.
Hej!
nån mer som får upp denna text, speciellt vid SAS-Lyko där vi skulle beställa en hel del.
Visa bifogad bild 117251
Kan inte heller logga in nuÄr det någon annan som inte kommer in i shopping portalen???