Tror inte du kommer få nått problem. Har gjort detta vid några tillfällen, senast för 1 vecka sedan.Tack för svaren, jag får helt enkelt se om det blir något problem att använda kortet efter jag betalat in.
Tack för svaren, jag får helt enkelt se om det blir något problem att använda kortet efter jag betalat in.
Har man gjort några gånger utan något som helst knyst från dem så lär inte vara något problemTror inte du kommer få nått problem. Har gjort detta vid några tillfällen, senast för 1 vecka sedan.
När jag var ny med kortet så frågade jag kundtjänst om samma sak o de sa då att det bara var att betala in när man ville. Ofta är de ju skillnad mot vad exakt som står i villkor o vad som funkar i praktiken. De vill väl generellt hellre att folk här högre kreditgräns än betalar in så inget de vill få i system men att göra de ibland osv. kan jag verkligen inte se problem med.
Som vanligt, man ska inte göra de så komplicerat.
Jag gör det ofta med både SAS MC och AMEX. Aldrig problem.
I deras (kundtjänsts) tankevärld kan man inte handla för högre belopp än vad man har i kreditgräns. Det är vi dock många här som kan intyga fungerar alldeles utmärkt ändå.Vad menar de med "Det är viktigt att tänka på att din köpgräns ska täcka inköp för två månader"...?