Senaste nytt

Hur gör du med dina Eurobonus poäng (November 2012)

Hur gör du med dina Eurobonus poäng

• Jag tömmer kontot denna vecka

Votes: 10 6,7%
  • Jag borde boka något kul

Votes: 34 22,7%
  • Jag samlar som vanligt

Votes: 106 70,7%

• Total voters
    150
  • Poll closed .
Tänkte ju spara på som vanligt, men funderar på att lösa in mina poäng mot presentkort på ca 1300:-. Bättre det än att bli av med mina 35k poäng?

För att bränna av lite av poängen blir det nu en weekend i Lissabon och en i Istanbul, klara SAS detta blir det till att avboka och dra en F i Januari

Jag tänkte om, nu bränner jag 190k på en t/r (verkligen snabb retur) CPH-FRA-NRT - MUC - CPH.
Ut på lördag 17/11
Hem på söndag 18/11

Så ser vi om det blir kånk på måndag. Då har jag iaf fått testa FCT & First på A380.

Är det någon som kan gissa vilket flyg som flyger LH715 NRT-MUC så man kan luska i om det blir en uppdaterad 346:a eller inte?

Samt vad kan man hitta på i Narita Airport de 3 timmar som jag faktiskt är där.... :D Landar 08:35 - lyfter 13:00 igen :D

Annars vad ska man dricka på den här resan? Whiskey & Rom sorter & god skumpa?

Faktiskt så är det ju finansiellt bra för SAS (på pappret) att blåsa EB poäng då poäng bokförs som utstående skulder. ;-)

Jag kom på att jag hade €250 i vouchers sittandes på kylskåpet hemma. Dessa ska nu shoppas upp i cloudshop, men problemet är att det knappt finns något jag vill ha där...

Om all SAS EB poäng blåses bort vid konkurs, tror jag att det kan bli svårt att få medlemmars förtroende om/när SAS startas på nytt och startar även SAS EB ver. 2.0.

Det är ungefär som statsobligation. De länderna som har varit default(t ex Argentina) behöver att betala högre ränta än förut.

Jag tänker nog ta tillfället i akt och köpa några hotellnätter i lämplig stad för poängen. Men vad händer om SAS går i putten innan jag hinner resa iväg? Ses hotellvistelsen som betald när jag bokar eller först när jag checkat ut?

Toppen