Senaste nytt

SAS Webshopping

Har du förhoppningar om att kunna efterregistrera bonuspoäng på något vis?
Nej, inga förhoppningar. Jag är inte något stort fan av portalen då efterregistrering snarare har varit en regel än undantag för mig över lag (överdriver något). Men ändå.. Hoppas att efter dem åtgärdat felet på sidan, även kan ordna ett bättre system gällande ”double dip” både genom portalen och fysiska butiker.

Personligen ser jag det som ett väldigt ointressant alternativ i jämförelse. Vissa artiklar kan vara prisvärda via EB-shoppen men personligen har jag aldrig köpt något via shoppen men däremot gjort ett hundratal köp via portalen.

Julledighet i all ära -- det är oväntat dåligt att inloggningsproblemet inte är åtgärdat ännu!

Jag sa aldrig att det var ett bra substitut eller ens ett intressant alternativ. ;)
Dock köpte jag några saker i julkalendern som det faktiskt var bra pris på samt kompletterade med presentkort för att nå 300 tkr för året. Givetvis betalade jag med SEK och inte poäng.

Din förfrågan (50645) har mottagits. Vi strävar efter att besvara alla mail inom 48 timmar.

Det var 5 dagar sedan...
Nu fick jag svar

Tak for din mail.

Vi er opmærksomme på problemet og arbejder på at løse det asap. Vi tør desværre ikke at sige hvornår det virker igen, men satser på at det bliver en af de nærmeste dage.

Vi beklager ulejligheden.

Go' dag

Har fått samma mail som @Brandten

Nu vet jag inte om detta kan vara en av anledningerna att portalen inte fungerat, men under november och december gjorde jag ett par köp som jag fick poäng för dubbelt. Även om det blev en debitering från mitt kort så fick jag poäng för samma köp två gånger, var registrerat med ett par minuters mellanrum. Hände alltså inte bara en gång, kanske är fler som upplevt samma sak? Spekulerar bara i att det kan ha varit orsaken att det inte gått att logga in.

poäng för samma köp två gånger, var registrerat med ett par minuters mellanrum. Hände alltså inte bara en gång, kanske är fler som upplevt samma sak?

De enda avvikelser jag varit med om under mina år med ganska flitigt användande av portalen är att poäng har saknats, registrerats med för lågt antal eller efterregistrerats med för lågt antal, hittills har jag aldrig "råkat ut" för något som gett mig fler poäng än jag borde ha.

Nu fick jag svar

Tak for din mail.

Vi er opmærksomme på problemet og arbejder på at løse det asap. Vi tør desværre ikke at sige hvornår det virker igen, men satser på at det bliver en af de nærmeste dage.

Vi beklager ulejligheden.

Go' dag

Fick precis samma svar på ett mejl som jag skickade till dem den 19/12.

Kan problemet handla om någon betalning som har uteblivit kanske? Eller någon annan tvist? Känns ju ytterst märkligt att det inte är åtgärdat redan.

Toppen