Påminnelse om att det är MC som gäller i helgen!
En utbildning jag skulle gå i Stockholm har ändrats så jag kan inte gå på den. Jag har köpt SAS-flyg samt betalt hotell med SAS MC.
Ifall jag avbokar dessa idag, blir det något konstigt med dubbla poäng? Hört några som fått dubbla minuspoäng?
En utbildning jag skulle gå i Stockholm har ändrats så jag kan inte gå på den. Jag har köpt SAS-flyg samt betalt hotell med SAS MC.
Ifall jag avbokar dessa idag, blir det något konstigt med dubbla poäng? Hört några som fått dubbla minuspoäng?
Risken är ganska liten att du får dubbla minuspoäng. Jag hade en inställd flygning från SAS som jag fick återbetald samma datum som den senaste dubbelpoängshelgen (typiskt!) och det funkade fint. Det krediterades bara lika många minuspoäng som jag hade fått vid köpet av biljetten.En utbildning jag skulle gå i Stockholm har ändrats så jag kan inte gå på den. Jag har köpt SAS-flyg samt betalt hotell med SAS MC.
Har du personlig erfarenhet av Kiva? Brukar det funka bra?Ett tips till er som vill öka spenden under poänghelgerna och samtidigt göra något gott, är att låna ut pengar, eller donera, via Kiva.org
Jag har gjort ett 30-tal lån via Kiva och alla utom ett lån har betalats tillbaka.Har du personlig erfarenhet av Kiva? Brukar det funka bra?
Har du personlig erfarenhet av Kiva? Brukar det funka bra?