Än en gång, snälla ring inte och fråga kundtjänst. Dom är inte dina kompisar och ser inte till ditt bästa. Vad blir bättre av att fråga kundtjänst, som vi vet inte har systemkunskap om hur det verkligen fungerar?
Är det inte bättre att istället vänta någon timme tills någon här på forumet har testat hur det verkligen ligger till.
Att kundtjänst nu ska återkomma om det finns fler hål dom kan täcka låter ju inte heller särskilt lovande.
Det vore tråkigt för denna person (eller fler) på forumet att testa och senare veta att det inte fungerade i stället för att få information på forumet. Kundtjänsten visste inte, utan fick höra sig för med ansvariga för kampanjen. Har svårt att tro att American Express inte tänkte på Betalo/Billhop innan de lanserade denna kampanj. I detta fall fick vi en bekräftelse på att dessa tjänster inte fungerade, vilket rättar ett inlägg på s. 3 i denna tråd om att det skulle fungera. I övrigt håller jag med angående kundtjänst.