Cristoffer Cedergren
Medlem
Hej Skatteverket, jag reser inget i tjänsten 

Verkar misstänkt, du reser altså ihop ett diamond privat... Nä du det här blir sköntaxering för svartjobb....Hej Skatteverket, jag reser inget i tjänsten![]()
Sen är ju kortet också svart, så det säger sig självt...Verkar misstänkt, du reser altså ihop ett diamond privat... Nä du det här blir sköntaxering för svartjobb....![]()
Undra om ens Google Maps-historik kan användas som motbevis?Verkar misstänkt, du reser altså ihop ett diamond privat... Nä du det här blir sköntaxering för svartjobb....![]()
Hej Skatteverket, jag reser inget i tjänsten![]()
Var tvungen att kolla hur det sett ut de senaste 5 åren men det är faktiskt stor övervikt på poäng tjänade privat, och även använt dessa poäng i tjänsten i flera fall, så jag ligger back och borde få skatteavdrag för mina privata poäng som gått till uppgraderingar på tjänsteresor....
Synd att det inte var 2018 de skulle titta på, 70+ avishyror och ett tjugotal värvningar det året gav 1M+ privata poäng![]()
Verkar misstänkt, du reser altså ihop ett diamond privat... Nä du det här blir sköntaxering för svartjobb....![]()
Eller som en av mina kompisar med +110 privata segment i Go.... vilket garanterat anses suspekt av flera anledningar...Intjäningsåret 2016 så var det ju inga som helst problem då det fortfarande var bra intjäning på longhaul i Go då. Sex resor till Hong Kong köpta för ca 3000 kr styck på F&F-kampanj + ett Amex Elite så är det typ klart.