Senaste nytt

Anmäl dig till BusinessClass.se Julavslutning & Julbord 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Apropå resan till julbordet så planerar jag följande, bor i Handen...

Handen-Årstaberg, Pendeltåg
Årstaberg-Alvik, Tvärbanan
Alvik-Alleparken, Buss 124
Alleparken-Alvik, Nockebybanan
Alvik-Odenplan, Tunnelbana 1
Odenplan-Universitetet, Buss 40
Universitetet-Stockholms Östra, Roslagsbanan
Tekniska Högskolan-Östermalmstorg-Ropsten, Tunnelbana 2
Ropsten-Dalenum, Lidingöbanan
Dalenum-Nacka Strand, Sjövägen
Nacka Strand-Lillängen, Buss 71
Lillängen-Slussen, Saltsjöbanan
Slussen- Karl XII Torg, Buss 2
Kungsträdgården-T-Centralen, Tunnelbana 3
Sergels Torg-Nybroplan, Spårväg City

Hugade får gärna göra mig sällskap på resan :)

Mvh
/NotRyan

Haha, själv nöjer jag mig med CPH-IST, IST-ARN, ARN-TLL, TLL-CPH. Perfekt att landa på ARN 16:20 den 8 december.

Anmäl dig till BusinessClass.se Julavslutning & Julbord 2012

Försöker hitta nån hyfsad routing GOT-ARN...

SAS har ju några direkt kärror, annars är det AY via HEL som har vettiga tider. Eftersom man är på julbord även 7:e så vill jag ogärna gå upp för tidigt... Alternativ finns även GOT-FRA/MUC-ARN..

Du inser att det kommer att vara december? Det finns risk för både snö och löv på spåren - du kan bli strandad ute i nacka om det vill sig illa... Inte säkert att din reseförsäkring täcker detta.

SL har nog en tabell om "dagens fel". De antagligen väljer varfritt fel på morgonen.

Bland vanliga är:
  • Spårfel
  • Växelfel
  • Vagnfel
  • Elfel
  • Personalbrist

Under en månad har jag åkt taxi 6 gånger pga divers fel av SL och SL betalade under resegarantivillkoren.

Nu stänger vi anmälningarna till julbordet.
Vi har nu 40 platser varav 8 går till team & redaktionen, 2 inbjudna gäster samt 30 medlemsplatser.
Just nu är det några personer standby men jag tror att chansen är mycket god att även dessa kan komma, håll ut några dagar till så ska jag försöka klämma in er.

Uppdatering 14:e November. Vi har nu 50 platser till julbordet vilket innebär att alla på standby kommer med!
Jag har uppgraderat konferensrummet till deras största rum Maritim (se länk för bild) med öppen spis och utsikt över Nybroviken.

Betalning
Belopp: 595kr
Bankgiro: 0791-2843
Betalningsmottagare: BusinessClass.se
Sista betalningsdag: 25 November

För dig som vill bo en natt på Strand Hotell
Kontakta vår julbordsambassadör Tommy Palomäki via inbox så ordnar han ett rum till dig med specialpris.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen