Senaste nytt

Anmäl dig till BusinessClass.se Julavslutning & Julbord 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej alla som vill ha ett rum!
Jag önskar att när ni skickar meddelandet till mig så det skall innehålla följande information:

Förnamn + Efternamn
CC nummer om du har det

Önskar en fortsatt trevlig julväntetid.

Hälsningar från Åbo på denna gång,
Tommy
Fetat och understruket av mig.

;) förmodar att du bokar under ditt CC-nummer om nu någon inte skulle vara medlem :p Inget fel i det, för det skulle jag själv gjort. Lyckades faktiskt boka en inköpsresa för några personer på CC-hotell och ingen av medresenärerna hade ClubCarlson kort. Tyvärr verkar det ligga en begränsning vid 4 rum/stay som ger poäng men i gengäld så kan man ju ha flera konton hos ClubCarlson. Visste inte det då men vet detta nu inför nästa säsong. Mailadressen måste skilja..

Last edited:
Fetat och understruket av mig.

;) förmodar att du bokar under ditt CC-nummer om nu någon inte skulle vara medlem ;-) Inget fel i det, för det skulle jag själv gjort. Lyckades faktiskt boka en inköpsresa för några personer på CC-hotell och ingen av medresenärerna hade ClubCarlson kort. Tyvärr verkar det ligga en begränsning vid 4 rum/stay som ger poäng men i gengäld så kan man ju ha flera konton hos ClubCarlson. Visste inte det då men vet detta nu inför nästa säsong. Mailadressen måste skilja..

Det hade jag inte ens tänkt på grund av tänkte använda mitt eget CC nummer bara för min egen övernattning. :) Det blir enklaste att garantera rummet mot CC nummer enligt som jag avtalat med Radisson.

Det hade jag inte ens tänkt på grund av tänkte använda mitt eget CC nummer bara för min egen övernattning. :) Det blir enklaste att garantera rummet mot CC nummer enligt som jag avtalat med Radisson.
Det är klart att du ska ha poängen om du fixar bokningen, om nu den som checkar in inte har eget kort... 10% hittelön brukar vara standard.... ;-)

SL har nog en tabell om "dagens fel". De antagligen väljer varfritt fel på morgonen.

Bland vanliga är:
  • Spårfel
  • Växelfel
  • Vagnfel
  • Elfel
  • Personalbrist

Under en månad har jag åkt taxi 6 gånger pga divers fel av SL och SL betalade under resegarantivillkoren.

OT, men SJ har nog en liknande lista ... där "byte av plattform" ingår ... utan att tala om för resenärerna ´.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen