Senaste nytt

SAS Webshopping

Jo men även den är inte som första 10 000poängskampanjen. Nu är det hyra i grupp d, minst 4 dagar för 10k poäng och går på väl minst 1500kr+ , troligtvis ännu mer om man är bosatt i Stockholm och behöver hämta ut bilar där. Det ger ett poängpris på ca 0,15 - 0,2 kr per poäng vilket är uppemot dubbla 0,10 poäng per kr som folket här går efter.

Men tack för att du tipsar om det ändå :).

Någon som har tips på "lätta" poäng att fixa?

Jag känner till DI, Nextory, Fortum hallon och övriga butiker där man får 10/25/50/100 poäng per spenderad krona men finns det någon kampanj med gratispoäng att hämta?

NI som varit med länge, känns det som att reflexvästtiden är över? Att butiker eller företag felvärderar något sett till antalet poäng man kan få?

Värva en vän till Amex

Sen några månader är Lyko mycket sega. Jag har fått maila in ”bevis” 6 ggr av totalt 9 beställningar sen april.
Samma för mig gällande Lyko. Har handlat 4 ggr sedan april & fått maila in. Senast ville dem inte godkänna köpet genom Webshoppingportalen, fick bevisa genom loggar & tillslut godkände dem köpet. SAS strulade till det & jag fick 1 eurobonuspoäng insatt.., så det har blivit många mailkonversationer fram & tillbaks. Hoppas att SAS löser detta med Lyko.

Samma för mig gällande Lyko. Har handlat 4 ggr sedan april & fått maila in. Senast ville dem inte godkänna köpet genom Webshoppingportalen, fick bevisa genom loggar & tillslut godkände dem köpet. SAS strulade till det & jag fick 1 eurobonuspoäng insatt.., så det har blivit många mailkonversationer fram & tillbaks. Hoppas att SAS löser detta med Lyko.

Precis, 1 poäng fick jag med. Skrev till Lyko men de ”hade inte tid” att meddela SAS om köpen - trots att vi handlar mycket och ofta från Lyko. Jag har gjort så att innan du betalar, gå tillbaka till SAS igen och sen när du kommer till Lycko, gå till kassan och betala. Då fungerar det oftast:)

Någon som har tips på "lätta" poäng att fixa?

Jag känner till DI, Nextory, Fortum hallon och övriga butiker där man får 10/25/50/100 poäng per spenderad krona men finns det någon kampanj med gratispoäng att hämta?

NI som varit med länge, känns det som att reflexvästtiden är över? Att butiker eller företag felvärderar något sett till antalet poäng man kan få?

Prova Cmore och Viaplay gratis i 14dagar!

Någon som lyckats få poäng vid köp hos NordVPN?
Jag förnyade mitt abonnemang genom att gå via portalen då kör sin vanliga kampanj med 3 år för 89$ (sista dagen idag), då abonnemanget gick ut nu sista september.

Självklart registrerades inte köpet.

Nordiska Galleriet har försvunnit från Onlineportalen :( bara Svenssons som är kvar nu om man vill köpa lite mer exklusivare inredning. Tyvärr är det endast poängintjäning vid köp i fysisk Svenssons-butiker och ej online.

Toppen