Abbs
Medlem
Tack för tipset! Blev några flaskor för att ge bort i julklapp och kanske dricka en självSkynda och köp in bubblet nu när bolaget har fått in den igen. Du kommer inte bli besviken. Läs gärna min recension inlagd här för en vecka sedan.
Tack för tipset! Blev några flaskor för att ge bort i julklapp och kanske dricka en självSkynda och köp in bubblet nu när bolaget har fått in den igen. Du kommer inte bli besviken. Läs gärna min recension inlagd här för en vecka sedan.
Inte alls en dum fråga. Coravin har försökt utveckla det under lång tid, se t ex Coravin: sparkling wine device our absolute priorityEn riktigt dum fråga, men finns det något liknande som Coravin till champagne (dum fråga för jag gissar att det är väldigt svårt att fixa det och en googling gav ett nedslående resultat).
Ja, vid varje släpp blir priset högre...Bollinger RD 02 har man väl kört med tidigare? Men prislappen blir högre och högre...
Ja, vid varje släpp blir priset högre...
Tror jag betalade 1399kr för RD 2002 förra gången den fanns på systemethar ett svagt minne att den kostat runt 1500-1700kr tidigare