Senaste nytt

Anmäl dig till BusinessClass.se Julavslutning & Julbord 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gah! Jag har helt missat detta - har haft fullt upp i helgen och räknade med en blänkare på förstasidan...

Jag tar gärna en plats. Om det råkar bli platser över är även fru Agehall intresserad av julbord, men risken att vi inte fyller upp 30 platser är väl rätt liten antar jag... ;)

Gah! Jag har helt missat detta - har haft fullt upp i helgen och räknade med en blänkare på förstasidan...

Jag tar gärna en plats. Om det råkar bli platser över är även fru Agehall intresserad av julbord, men risken att vi inte fyller upp 30 platser är väl rätt liten antar jag... ;)

Nu har vi en blänkare på förstasidan. Jag valde att inte lägga upp det direkt då intresset verkade så stort bara här i tråden.
http://www.businessclass.se/artiklar/717-inbjudan-till-businessclass-julavslutning-2012.html

Är det bara manliga medlemmar som deltar BC.se Julbord?
Annars snart DI skriver en artikel om BC.se där BC.se betraktas som lyxklubb för gubbarna... :p

Är det bara manliga medlemmar som deltar BC.se Julbord?
Annars snart DI skriver en artikel om BC.se där BC.se betraktas som lyxklubb för gubbarna... :p

Det kanske var oss de avsåg när de skrev den förra artikeln, det är ju omöjligt att veta när de gör så dålig faktakoll...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen