DrGold
Medlem
Glöm inte att betala tillbaka på studielånet till CSN om man nu har ett sånt![]()
För full Lyxfällanklass bör man sedan ta ett SMS-lån för att betala MasterCard-fakturan
Glöm inte att betala tillbaka på studielånet till CSN om man nu har ett sånt![]()
Jag har en hyfsad hög kredit på mitt kort men brukar slå i taket ändå. I dessa fall brukar jag bara betala in så min kredit fylls på. Idag så kom ”medges ej” upp när jag skulle handla vilket var lite surt. Ringde in och frågade vad problemet var. Tydligen har dom satt in en spärr på hur mycket man kan omsätta på sitt kort. Tidigare har jag kunnat omsätta iaf dubbla krediten varje månad utan problem. Personen jag pratade med sa att egentligen är det kreditgränsen som är maxtaket per månad men att det är lite flexibelt.
ville bara ge en heads up om det är så att någon annan brukar göra så här och räknat med att kunna plocka ut en massa bonus nu vid kampanjen.
Fortsätter checklistan:
Planera storhandling av mat
Lägg in alla räkningar för betalning via Billhop/Betalo så att pengarna dras på fredag
Tanka bilen full, både på fredag och söndag
Ladda kontantkort, reskassor etc
Vid någon tidigare kampanj passade jag på att köpa guld. Lite hardcore men har visat sig vara en ypperlig investering, och gav en j-a massa poäng![]()
Tanka bilen full, både på fredag och söndag
Glöm inte att köpa presentkort på ICA, upp till 2000 sek per ica-presentkort. Köper ett gäng varje gång så blir det till att använda dessa vid storhandlingarna på ICA..
Man kan väll lika gärna köpa presentkort på c-k eller okq8 så slipper man tanka just i helgenDet där är väl onödigt, under förutsättning att man inte har planerat så bra att det är så lite bränsle i tanken att man faktiskt kommer använda mer än så under helgen. Annars så räcker det ju att man tankar på söndag kväll, totala volymen man kan tanka blir ju ändå densamma.
Det där är väl onödigt, under förutsättning att man inte har planerat så bra att det är så lite bränsle i tanken att man faktiskt kommer använda mer än så under helgen. Annars så räcker det ju att man tankar på söndag kväll, totala volymen man kan tanka blir ju ändå densamma.
Man kan väll lika gärna köpa presentkort på c-k eller okq8 så slipper man tanka just i helgen
Det där är väl onödigt, under förutsättning att man inte har planerat så bra att det är så lite bränsle i tanken att man faktiskt kommer använda mer än så under helgen. Annars så räcker det ju att man tankar på söndag kväll, totala volymen man kan tanka blir ju ändå densamma.