Jag laddade Revolut med 10k igår, sen tog det stopp.. Idag när jag försökte insåg jag att jag bara hade 2k kvar på krediten.
...det börjar väll snart bli dags att poäng-samlar-levla och köra det där GBIT systemet
Nåväl god utdelning likaså!
Lyckades ladda Revolut via Curve nästan 17k bara idag utan problem. Undrar om dessa transaktioner är inom SAS mc uttagsgräns
Nej.När jag betalade räkning via Betalo fick jag notis från Mastercard "Nytt kontantuttag". Är det slut med att kunna betala räkningar som "köp"?
Tack!Nej.
Var snäll och läs tråd om föregående kampanj, börja lämpligen vid post #184, jag serverar till och med en länk för att göra det extra enkelt:
SAS Mastercard - dubbla poäng 14-16 feb 2020 | Sida 19 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Nej.
Var snäll och läs tråd om föregående kampanj, börja lämpligen vid post #184, jag serverar till och med en länk för att göra det extra enkelt:
SAS Mastercard - dubbla poäng 14-16 feb 2020 | Sida 19 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Jag har försökt att betala CSN alla tre dagar med kortet, utan att lyckas. I fredags "tekniskt fel har uppstått" och felkod 106. I går och idag "verifieringen av ditt kort misslyckades" och felkod 107. Är det skit bakom spakarna, eller har CSN och Svea Ekonomi kapsejsat?Glöm inte att betala tillbaka på studielånet till CSN om man nu har ett sånt![]()