Magnus Lindskog
Medlem
SpännandeIdag uppdaterades appen igen, samt en notis i sociala medier om någon ny lansering.
Även ny Logga i appen.
Visa bifogad bild 109043

SpännandeIdag uppdaterades appen igen, samt en notis i sociala medier om någon ny lansering.
Även ny Logga i appen.
Visa bifogad bild 109043
SpännandeInte följt med så ingen koll på vad de har på gång. När de inte blivit några resor så har ju användandet av Revolut gått ner rätt mycket för min del.
Troligen betalkort för ungdomar som det har ryktats om.
Apple Pay är ju skönt på hemmaplan medSpännandeInte följt med så ingen koll på vad de har på gång. När de inte blivit några resor så har ju användandet av Revolut gått ner rätt mycket för min del.
Det här är ju perfekt om man vill sätta in pengar till sitt barn så de kan gå och köpa pizza eller liknande. Toppa upp deras kort med summan och de har ett eget kort att sen handla med.Ja, det är tillgängligt i Europa nu.
Går att läsa om bland annat här: Skicklighet på pengar hela livet med Revolut Junior | Kort för barn | Revolut SE
Junior, som i ens son, eller? Jag kan inte tänka mig att man får sina barn fråntagna.Någon insatt BCare som vet om jag får behålla Junior med downgrade till standard?
Man har kunnat skaffa barn länge, men kul att du har fått nys om det och grattis till beställningen.Junior var dock en rolig nyhet som beställdes samma dag det lanserades.
Ja, det är sjukt störande. I den senaste uppdateringen har de ju dessutom förstört allt så pass mycket, genom att lägga till en massa whitespace, så att det är stört omöjligt att få en översikt av något alls.Är det bara jag som stör mig på de eviga app-uppdateringarna som ändrar användar-gränssnittet?
Ena veckan ska man dra i sidled för att hitta sina konton, andra veckan ska man använda en meny.
Widgetarna, som är enda stället där man har hyfsad översikt över vad man har, flyttas runt och göms.
Är det någon som vet om man kan se alla sina konton på ett ställe (dvs se en översikt på sina saldo) i senaste versionen?