Senaste nytt

Revolut har lanserats i Norden

Någon insatt BCare som vet om jag får behålla Junior med downgrade till standard?

Nu när jag inte får föra över lönen längre pga nya T&C och saknar privatresande utomlands känns det som att en downgrade en period kanske är klokt.

Visst, låg månadsavgift med premium, men då jag för över med andra aktörer nu känns det ändå lite onödigt med dessa 77:-/mån med liten nytta. En månad innan 12 månader måste man bestämma sig, annars förlängs avtalet ett nytt år.

Junior var dock en rolig nyhet som beställdes samma dag det lanserades.

Last edited:
Någon insatt BCare som vet om jag får behålla Junior med downgrade till standard?
Junior, som i ens son, eller? Jag kan inte tänka mig att man får sina barn fråntagna.
Junior var dock en rolig nyhet som beställdes samma dag det lanserades.
Man har kunnat skaffa barn länge, men kul att du har fått nys om det och grattis till beställningen.

Är det bara jag som stör mig på de eviga app-uppdateringarna som ändrar användar-gränssnittet?
Ena veckan ska man dra i sidled för att hitta sina konton, andra veckan ska man använda en meny.
Widgetarna, som är enda stället där man har hyfsad översikt över vad man har, flyttas runt och göms.

Är det någon som vet om man kan se alla sina konton på ett ställe (dvs se en översikt på sina saldo) i senaste versionen?

Är det bara jag som stör mig på de eviga app-uppdateringarna som ändrar användar-gränssnittet?
Ena veckan ska man dra i sidled för att hitta sina konton, andra veckan ska man använda en meny.
Widgetarna, som är enda stället där man har hyfsad översikt över vad man har, flyttas runt och göms.
Ja, det är sjukt störande. I den senaste uppdateringen har de ju dessutom förstört allt så pass mycket, genom att lägga till en massa whitespace, så att det är stört omöjligt att få en översikt av något alls.

Toppen