Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

utvisning... 112 sidor i denna tråd - om det inte är det första inlägget (vilket det mycket väl kan vara) så är denna typ av information du ger en spark i skrevet. Länka gärna in vilken sida du hänvisar till om du vet exakt var denna information finns, tror folk har annat att göra än att scrolla igenom 1100 inlägg...

Hej! Gå in på Coop.se och logga in där (ej appen), sen klickar du på poäng, sen använd poäng, scrolla ner till SAS och då klickar du på den du skall välja, sen loggar man in med bank id och sen samma uppgifter som du använder för att logga in på Eurobonus hos SAS och då växlas poängen och kommer in direkt på ditt Eurobonus konto.
Länk SAS EuroBonus | Coop

Gjorde ett köp online och poängen kom inte in på kontot. Ringde kundtjänst och två dagar kom 3x poängen in på kontot.
Nästan att man håller tummarna att poängen strular :D

Attachments

• BC884F76-B34F-437C-B69E-9B60CB7DBABD.png
    BC884F76-B34F-437C-B69E-9B60CB7DBABD.png
    23,4 KB · Visningar: 336
  • Gilla
Reactions: Gus
Gjorde ett köp online och poängen kom inte in på kontot. Ringde kundtjänst och två dagar kom 3x poängen in på kontot.
Nästan att man håller tummarna att poängen strular :D
Tror den som jobbar som poänginmatare av alla köp är på sportlov och den som istället gör det har lite otur när hen tänker.

Jag fick 15 367 poäng för ett köp 736 kr häromdagen där allt räknats både dubbelt och tredubbelt.

Sannolikt kommer de räkna om retroaktivt när de får ordning på sina poängformler...

Last edited:
  • Gilla
Reactions: Gus
Det gör jag, sjukt irriterande att jag inte får det att fingers

För mig så använder jag EB numret alltid när jag signar in på SAS sidor, men när det gäller ex, Coop och andra liknande sidor, så använder jag istället användarnamnet (samma lösenord dock..) ...Jag vet inte när jag valde ett användarnamn på SAS, men det har jag tydligen gjort någongong. Samma sak när jag ska gå in på SAS classic, då loggar den in mig med användarnamn istället för EB nummer.. Prova det och se om det funkar för dig.

Toppen