Senaste nytt

Fredagstråden™

Det verkar som någon på Google önskar det var helg redan. Jag bor tydligen mycket närmare ett Lufthansanavet Munich International Airport än jag visste!

https://maps.google.com/maps?q=Muni...ternational+Airport,+Hyvinkää,+Suomi&t=h&z=14

947788.jpg

Jaha, så var det fredag igen då. Blir förmodligen en riktigt lång arbetsdag för att hinna klart med allt som måste göras innan mässan nästa vecka. Sitter just nu på tåget på väg till Linköping för att jobba därifrån idag. Förhoppningsvis så kan jag åka hem ikväll men kniper det så får det bli en natt där nere också.

Ser att Sveriges köldhål, Kåbdalis, snart har snödjup nog för skidåkning... Snö utanför fönstret i Västerås också; det uppskattas inte:p

Imorgon är det WC-premiär i Sölden! Tyvärr missar jag att vara på plats detta år, så får följa dramatiken från TV-soffan :)

inte bara snön..svartisen på vägarna överraskade många imorse ink mig som knappt tog mig upp för uppfarten imorse..och sen att rulla nedför hem igen senare gick bara inte..ringde däckfirman och dom hade givetvis fullt hela dagen och jag har inte tid förren tisdag...då det säkert kommer vara plusgrader igen..

Här i Finland hade det också snöat under natten å bilen slirade som tusan. Jag hade ändå bokat bilservice till 0900 idag så lastade in vinterdäcken å bad dem byta. Bra timing så slipper jag byta själv senare!

Renovering mer eller mindre klar ... en del saker återstår som vi tänker se om vi kan fixa i helgen.

I kväll är det dags för nya Bond-rullen, Skyfall. VIP på Rigoletto förstås!

Någon annan BC:are som ämnar ta sig dit? Ska jag ta med en tag så vi kan se varandra?

Toppen