Senaste nytt

Plusgrade | SAS börjar med budgivning på uppgraderingar

Ja klart det men enbart SAS flighter givetvis vilket gör det svårare med en blandning inom *A.

Huvudpoängen var att denna “O” klass inte existerat tidigare intra-skandinavien för mig med vanlig GO. Ny enhancement eller tokusla bokningssiffror närmaste tiden som triggar denna ãven på huvudstadstriangeln?

Jag får helt enkelt köra Plus tillsvidare och försöka låta bli snacksen. :rolleyes:

Ja klart det men enbart SAS flighter givetvis vilket gör det svårare med en blandning inom *A.

Huvudpoängen var att denna “O” klass inte existerat tidigare intra-skandinavien för mig med vanlig GO. Ny enhancement eller tokusla bokningssiffror närmaste tiden som triggar denna ãven på huvudstadstriangeln?

Jag får helt enkelt köra Plus tillsvidare och försöka låta bli snacksen. :rolleyes:
Det var inte Vip Go från friends&family? Jag har en resa till CDG via CPH från GOT i bokningsklass O och V (vip Go friends and family) och överväger att buda uppgradering när du säger så...

@FilipJ Jag är inne i en intensiv reseperiod och flyger ofta och med ganska kort varsel just nu. Denna bokades för någon vecka sedan. Det är ofta så för mig och jag bokar via agent. Jag vet med bestämdhet att jag aldrig sett ”O” klass innan intra-skandinavien.

Det blir inte SAS i GO om light intjäning är den nya normalen med eventuell enhancement så följ med.

Ta istället bort intjäning i light och ge poäng till oss som flyger traditionellt. 100p är ett skämt och biljetten var inte billig heller. Normalt 500p med det priset, men mitt eget fel som stressade igenom några bokningar. Jag såg väl «H» på ditresan och ok:ade denna. Det löste sig iaf som tur var med Plusgrade nu då jag gick in drygt två dygn innan returen för att välja säte och fick syn på «O». Värde i Plusgrade då.

Går det att dela upp en plusgrade i två olika betalningar? Dvs person 1 budar på ditresan (cash) och person 2 budar på hemvägen (cash)?

Jag har sett att minimibudet verkar ha höjts sedan jag lade mitt bud, så då är det ju knappast någon idé.

Det kan också blir tvärtom. La ett bud på 35k poäng en gång vilket var rätt lågt enligt mätaren. Några dagar innan avgång kom jag tillbaka och såg att mätaren flyttat sig till mitten. Då kunde jag sänka mitt bud.

Någon som upplevt att så fort Plusgrade gick igenom så kan jag inte varken via appen eller hemsidan komma åt mina bokningar? Kommer inte ens åt de bokningar som inte berördes av Plusgrade.

Eller upplever andra tekniska problem just nu med SAS kanaler?

Toppen