D
Deleted member 30163
Guest
Jeb säger också att servicen var 5 stjärnor i sin bedömning så det kan ju inte varit helt katastrofalt. Han säger också att man kan förvänta sig att det är lite strul när något är helt nytt, vilket få verkar ha förståelse för här utan allt ska fungera "nästan som innan" på direkten,
Fick känslan av att att Jeb ville berömma CC, med all rätt, vilket han specifikt nämner. Min erfarenhet av flygningar är att det är otroligt sällan jag är missnöjd med personalens inställning till livet, jobbet och allt emellan, vilket ibland kan vara skillnaden mellan att aldrig vilja flyga igen med ett visst bolag, till att ge dem en "till chans".
Det händer i stort sätt på alla mina flygningar när jag frågor om en till Mikkeller på glasflaska
Jo det är också min erfarenhet, vilket ju inte gör att SAS A350 är något "speciellt". Mikkeller har ju ingen egen låda i drinkvagnen utan blandas med andra drycker antar jag (har bara druckit den i burk).
Nu har jag inte sett några kommentarer om A350 som specifikt handlar om att rota efter dricka, utan servicen generellt just på dessa flygningar.