Senaste nytt

ANA öppnar Tokyo Haneda-Stockholm under 2024 (tidigare planerat 2020)

Var bokade du dessa resor? Jag kollade på Awardfares och där fanns platser i C nästan varje dag. När jag försökte boka på SAS hemsida fick jag inte upp en enda plats.

Jag bokade på sas.se (Star Alliance bonusresor). Jag kollade nu, till exempel utresa 16.09.2020 och hemresa 02.10.2020 och det finns platser i Economy och Business.
 

Alf

Medlem

Jag bokade på sas.se (Star Alliance bonusresor). Jag kollade nu, till exempel utresa 16.09.2020 och hemresa 02.10.2020 och det finns platser i Economy och Business.

Tack för tipset, det är den sidan jag är inne på men jag får fortfarande inte upp ett enda ANA flyg. Jag sökte på alla datum i första halvan av okt där Awardfares säger att det finns platser, men i ingenting. Inte heller på de dagar du anger @Pineapple cake.
 

taxvalp

Medlem
Tack för tipset, det är den sidan jag är inne på men jag får fortfarande inte upp ett enda ANA flyg. Jag sökte på alla datum i första halvan av okt där Awardfares säger att det finns platser, men i ingenting. Inte heller på de dagar du anger @Pineapple cake.

Underligt, här är slumpvisa datum i oktober direkt från bokningssajten. Du råkar inte söka på NRT som destination..?

hnd.png
 
  • Gilla
Reactions: Alf

Alf

Medlem
Har sökt vidare under sept, okt samt på de datum ni har i era bilder men inga platser. Söker på ARN- HND, två platser. Stämmer väldigt dåligt med vad som visas på Awardfares och då har jag deras betalvariant.
 
Toppen