Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Varför inte vara lite hjälpsam istället för att bara säga google... krävdes läsning av 50 inlägg innan svaret var definitivt.
Det finns ett knep för att enkelt hitta vad man letar efter här på BC, i synnerhet när det finns konkreta nyckelord (Tokyo, TYO, NRT, HND) som i ditt fall. Gå till ditt användarnamn uppe till höger, välj inställningar, välj inställningar igen (till vänster) och välj 100 inlägg per sida. Den aktuella tråden har då bara 3, istället för 30, sidor man behöver söka igenom och det gör man lämpligast genom webbläsarens textsökfunktion (brukar aktiveras med Ctrl + F) och då söker man med de aktuella sökorden (Tokyo, TYO, NRT, HND). Nackdelen med 100 inlägg per sida är att länkar till sökresultat genom google eller sökfunktionen uppe till höger (som använder google) blir fel, men det löser man genom att starta en annan webbläsare och inte logga in på BC i den webbläsaren och göra sökningen där istället.

Kollade på inrikes i sommar och såg till min förvåning att det kostar 13.000+ poäng enkelresa. Vad är detta? Förra sommaren var alla resor 10.000 poäng tur och retur. Är detta något nytt?

Kollade på inrikes i sommar och såg till min förvåning att det kostar 13.000+ poäng enkelresa. Vad är detta? Förra sommaren var alla resor 10.000 poäng tur och retur. Är detta något nytt?
Har du något exempel? Jag kollade upp GOT-ARN i juni nu precis och får upp samma gamla priser som gällt ett bra tag

Hej!
Har en fråga om någon vet.
Jag har bokat en SAS bonus resa för 2 personer med Amex voucher som gått ut.
Går det att boka av en person då?

Umeå - Malmö slutet av juli och 3 veckor framåt.
Som palmen nämnde så är det nog fråga om vanliga biljetter för poäng. Se skärmdumpen nedan, det är bara avgångarna med guldiga prickar som är bonusresor. Men något för 13k poäng hittade jag inte....
C6B6B625-47A3-4C65-930D-6A51E53A790D.jpeg

Det finns ett knep för att enkelt hitta vad man letar efter här på BC, i synnerhet när det finns konkreta nyckelord (Tokyo, TYO, NRT, HND) som i ditt fall. Gå till ditt användarnamn uppe till höger, välj inställningar, välj inställningar igen (till vänster) och välj 100 inlägg per sida. Den aktuella tråden har då bara 3, istället för 30, sidor man behöver söka igenom och det gör man lämpligast genom webbläsarens textsökfunktion (brukar aktiveras med Ctrl + F) och då söker man med de aktuella sökorden (Tokyo, TYO, NRT, HND). Nackdelen med 100 inlägg per sida är att länkar till sökresultat genom google eller sökfunktionen uppe till höger (som använder google) blir fel, men det löser man genom att starta en annan webbläsare och inte logga in på BC i den webbläsaren och göra sökningen där istället.

Tack för tipset. Det var ju jätteenkelt att göra på telefonen när man sitter på ett plan...

Jag har inga probelm att läsa 50 inlägg. Jag har däremot synpunkter på hur nya medlemmar drygt "skolas" istället för att svara på frågan.

Man kan ge svaret och skolning samtidigt. Denna diskussion har vi haft förr, att nya medlemmar kanske avstår att fråga när man istället för svar får skolning.

Toppen