Senaste nytt

AMEX Platinum nu åter med Hilton Gold

Hur gjorde du till slut?

EK

Hilton i USA fixade det och tog kontakt med Amex. Jag svarade på deras ”prio” Mail och beskrev alla vägar jag testat, hur länge det dröjt, osv. Det var en vecka sedan nu. De skulle ”gå till botten” av problemet och lösa det. Kan skicka den mailadressen som PM till dig om ni vill testa att göra samma.

Hilton i USA fixade det och tog kontakt med Amex. Jag svarade på deras ”prio” Mail och beskrev alla vägar jag testat, hur länge det dröjt, osv. Det var en vecka sedan nu. De skulle ”gå till botten” av problemet och lösa det. Kan skicka den mailadressen som PM till dig om ni vill testa att göra samma.

Ja tack! Även ditt Hilton Honor som ref om det känns bekvämt för dig.

EK

Även jag har försökt genom kontakt med Hilton och de hänvisar till Amex. Har aldrig ringt Amex tidigare gällande detta problem. Ringde in och uppgav mitt Hilton nummer och de skulle se till att fixa detta. Kan återkomma om det händer något (fyllde aldrig i vid ansökan då man inte ska behöva det, hade inget konto sedan tidigare).

Kul att Hilton hänvisar till U.S. ANEX, vilken hjälp får vi om vi ringer dit..?

Min far fick idag ett likadant mail som @Adba fått.

Hur har det gått för @Adba och @Robert flysas ?
HUACA till AMEX Sverige verkar fungera med ref till @Halvan erfarenhet.

EK

Jag fick pratade med min far tidigare i förmiddags och han nämnde bland annat att han upptäckt i morse hans Hilton status nu var Gold. Han har inte haft kontakt med varken Hilton eller AMEX sedan han fick förra mailet. Planen var ta tag i det på måndag nu när de är hemma igen och göra enligt proceduren @Robert flysas beskrev, men det behöver han inte göra nu.

På AMEX portalen stor det fortfarande Pending...

EK

Jag fick pratade med min far tidigare i förmiddags och han nämnde bland annat att han upptäckt i morse hans Hilton status nu var Gold. Han har inte haft kontakt med varken Hilton eller AMEX sedan han fick förra mailet. Planen var ta tag i det på måndag nu när de är hemma igen och göra enligt proceduren @Robert flysas beskrev, men det behöver han inte göra nu.

På AMEX portalen stor det fortfarande Pending...

EK
Vad skönt att det löste sig även för din far:)

Toppen