Det finns några poster uppåt en förklaring kring detta.Berrsus skrev:Är det någon som uppfattat något mönster för när det kan finnas lediga platser i F? Likt när SIN-CPH var möjligt när det fanns 4 platser till försäljning.Klicka för att utvidga...
Det finns några poster uppåt en förklaring kring detta.Berrsus skrev:Är det någon som uppfattat något mönster för när det kan finnas lediga platser i F? Likt när SIN-CPH var möjligt när det fanns 4 platser till försäljning.Klicka för att utvidga...
Axxo skrev:Jag har bokat två biljetter med SQ i first till Bali. Nu när jag loggar in på mange trip (SQ hemsida) så står det "Your Flights" = Confirmed men när jag trycker på Download ticket i högre hörnet står det följande: Sorry, as your booking is unticketed you are unable to view or download e-ticket and receipts.Är detta normallt? Vi ska flyga i December så det är en tid kvar.Klicka för att utvidga...
Ring in så att de kan biljetterna biljetten om det inte är gjort. Du bör kolla upp det där snarastAxxo skrev:Jag har bokat två biljetter med SQ i first till Bali. Nu när jag loggar in på mange trip (SQ hemsida) så står det "Your Flights" = Confirmed men när jag trycker på Download ticket i högre hörnet står det följande: Sorry, as your booking is unticketed you are unable to view or download e-ticket and receipts.Är detta normallt? Vi ska flyga i December så det är en tid kvar.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Ring in så att de kan biljetterna biljetten om det inte är gjort. Du bör kolla upp det där snarastKlicka för att utvidga...
Det är en bugg på SQ's hemsida och app. Ser du e-ticket nummer på SAS hemsida och i appen så är det lugnt.Axxo skrev:Jag har även fått ett mail från Sas när jag bokade biljetten med följande: Electronic Ticket Itinerary and Receipt med våra TICKET NUMBERs.Klicka för att utvidga...
Ringde precis Tallin, just in case. Du hade rätt Jonas.Jonas C skrev:Det är en bugg på SQ's hemsida och app. Ser du e-ticket nummer på SAS hemsida och i appen så är det lugnt.Klicka för att utvidga...
Gissar att den funktionen bara funkar om det är SQ som biljetteratAxxo skrev:Ringde precis Tallin, just in case. Du hade rätt Jonas.Klicka för att utvidga...
Troligtvis släpptes platser i sluter på Augusti 2019. Det är väl bara Frankfurt och London som är möjliga och släpps mig veterligen inte mer än 2 platser per flight och inga fler platser öppnas upp. Kan ju dock komma avbokningar.Börling skrev:Hej, har fått ihop en 2-4-1 resa till Maldiverna i augusti.Posta din lyckade bokning av bonusresor här 2020Min fråga till detta eminenta forum är om det är möjligt att hitta First från Europa till Singapore på utresan den 20.e augusti?Har försökt kolla via United och ringt tallin men utan framgång. Om det går när i tiden tror ni att det ev. släpps?Vill inte byta utresedatum då det var det enda datumet med business från Singapore till Male är på kvällen den 21.e aug.Tack på förhand.Klicka för att utvidga...
Ok tack för snabbt svar. Får prova att ringa in då och då.palmen skrev:Troligtvis släpptes platser i sluter på Augusti 2019. Det är väl bara Frankfurt och London som är möjliga och släpps mig veterligen inte mer än 2 platser per flight och inga fler platser öppnas upp. Kan ju dock komma avbokningar.United har mig veterligen inte tillgång till SQ F, så där lär du inte hitta något, troligtvis bara att ringa in som fungerar.Klicka för att utvidga...
Jag tolkar ditt inlägg som att din voucher gick ut 31 dec 2019. I sådana fall kan du inte boka om resan och behålla den vouchern i bokningen. Har du en annan voucher du vill använda går det.Börling skrev:Hej, har fått ihop en 2-4-1 resa till Maldiverna i augusti.Posta din lyckade bokning av bonusresor här 2020Min fråga till detta eminenta forum är om det är möjligt att hitta First från Europa till Singapore på utresan den 20.e augusti?Har försökt kolla via United och ringt tallin men utan framgång. Om det går när i tiden tror ni att det ev. släpps?Vill inte byta utresedatum då det var det enda datumet med business från Singapore till Male är på kvällen den 21.e aug.Tack på förhand.Klicka för att utvidga...
Hej Filip, precis och det är jag medveten om, men tack för påpekandet //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji106.png Tycker det är värt att använda en till voucher om det skulle uppenbara sig en First på utvägen.FilipJ skrev:Jag tolkar ditt inlägg som att din voucher gick ut 31 dec 2019. I sådana fall kan du inte boka om resan och behålla den vouchern i bokningen. Har du en annan voucher du vill använda går det.Klicka för att utvidga...
Zurich är nya sviter i F och aldrig varit bokningsbar tidigare i First, men du är välkommen att försöka.Börling skrev:Ok tack för snabbt svar. Får prova att ringa in då och då.Så ingen idé att försöka med Zürich eller Paris?Klicka för att utvidga...
Axxo skrev:Jag flyger AMS-SIN med SQ first och jag tror vi ankommer till Terminal 3 (står inget på mange booking) jag flyger vidare till DPS 2 timmar och 25 min senare från terminal 2. Hur lång tid tar det till terminal 2? Som jag förstod det så går det ganska fort att ta sig från terminal 3 och 2./AleksKlicka för att utvidga...
Man kan köpa tjänsten meet&greet men det är inget jag skulle lägga pengar på.TDB skrev:Jeg flyr akkurat det samme i april, SQ F til SIN og videre i C til DPS med terminalbytte 3 til 2.Jeg mener jeg har lest et sted at man kan be om golfbil mellom terminalene. Vet noen noe mer om dette?Klicka för att utvidga...
Okej sorry den hade jag missat.TDB skrev:Det er ikke den tjenesten jeg tenker på. SQ har dette til sine pax i F, men man må be om det i The Private Room. Jeg har lest det et eller annet sted, men aner ikke hvor...Klicka för att utvidga...
På TPR bad jag om golfbil till gate förra gången, det är bara prata med personalen vid bordetTDB skrev:Det er ikke den tjenesten jeg tenker på. SQ har dette til sine pax i F, men man må be om det i The Private Room. Jeg har lest det et eller annet sted, men aner ikke hvor...Klicka för att utvidga...