Senaste nytt

Malmö-Stockholm EBG intensivkvalificering

Knallade bort till T5 för lite riktig mat, vakten kollade lite suspekt på mig. Men jag upplyste henne minsann om att enligt businessclass.se så är det absolut inga problem att hänga på utrikes trots inrikes-inrikes.

När ska inrikesloungen börja ha glas i faktiskt glas???? Tycker även det var lite snålt med kolsyra på colan idag, men det är väl bara förkylningen som spökar. Eller????

Knallade bort till T5 för lite riktig mat, vakten kollade lite suspekt på mig. Men jag upplyste henne minsann om att enligt businessclass.se så är det absolut inga problem att hänga på utrikes trots inrikes-inrikes.

När ska inrikesloungen börja ha glas i faktiskt glas???? Tycker även det var lite snålt med kolsyra på colan idag, men det är väl bara förkylningen som spökar. Eller????
Du slipper ju problemet med att boardingkort använts också, bara scanna ett annat :)
Iofs tog du säkert bussen emellan, men ändå.

Ursäkta att det dröjer med uppdateringarna, det har varit ett väldigt rörigt schema. Försöker även att klumpa ihop dem för att undvika spam.

Stockholm-Malmö
SK2111 A320
14:30 (14:50) - 15:40 (15:50)

Jag vet att det bara är halvlek men resandet börjar ta ut sin rätt. Lite snurrig innan take-off men väl i luften klarare än någonsin. Hejdå till crew och tack för resan.

-"På återseende"

jo, tjena.

Malmö-Stockholm
SK2112 A320
16:05 (16:20) -17-15 (17:20)

Ser ut som att nästa resa kan bli min första no-show. Kände redan när jag bokade att detta skulle bli tight och förseningen gör det inte bättre. Vi får väl se om norrmannen vid rodret kan flyga in några minuter.

Inte bara flög han in några minuter utan gav oss en magisk inflygning över ett molnfritt Stockholm.

Stockholm-Malmö
SK121 A320
17:50-19:00

Ombord på det plan som skall föra mig till Malmö för tredje gången idag. (nu börjar jag själv höra hur galet det låter)

Flickvännen tjatar konstant om hur pass mycket säkrare det är att åka så långt bak i flyget så nu jävlar (själv föredrar jag att sitta vid nödutgång alternativt så långt fram som möjligt), sitter på 28A och det är oerhört turbulent. Vilket inte alls uppskattas av den redan halvsnurriga Skogi. Grejen med att sitta långt bak är också att om det inte finns möjlighet för bakre på/avstignig så hinner man ju se både sol och måne innan man kommer ur planet.

Hur som helst, hon kan få denna. Nästa runda sitter jag ändå på 6:an.

Fortsättning följer!

Attachments

• 20200109_173452.jpg
    20200109_173452.jpg
    36 KB · Visningar: 369
  • 20200109_141329 (1).jpg
    20200109_141329 (1).jpg
    26,3 KB · Visningar: 351
  • 20200109_145602.jpg
    20200109_145602.jpg
    14 KB · Visningar: 343
Bra kämpat!!!
Det är så kul att följa detta!
Jag undrar, du måste ju nästan bli jetlaggad fast att du flyger inrikes känns det som? :confused::p

Toppen