Jag har inte heller bestämt än, vi är 10 vuxna så det går åt lite. Har en 3-liters Taittinger Nocturne som skulle passa (dock lite söt i min smak när man är nykter). Annars kanske något trevlig magnum + något mer. Ska inventera förrådet imorgon och se vad det får bli.God fortsättning och gott nytt år till er alla! Idag är det precis ett år sedan jag startade champagnetråden och kunde inte i min vildaste fantasi kunnat tro att den skulle bli så pass populär som den blivit. Jättekul! Ser fram emot vad ni alla kommer att ta fram för pjäser på nyårsafton. (Glöm inte att posta)Har själv inte bestämt mig ännu, men det är ju trots allt tiotalet vi lämnar bakom oss för att välkomna tjugotalet...!
Bjuder sjukvården på vällagrad Ringer-Acetat? (Utgångsdatum april 2019)För egen del blir det en repris på förra nyåret, har oturen att jobba även detta nyår. Men får erkänna att Juhlin´s alkoholfria är helt ok.
Visa bifogad bild 102308
Men funderar på om jag ska senare öppna den lilla raringen som jag fick i julklapp av dotra min. Juhlin har betygsatt den ganska högt men anser att den har lagringspotential. Hmm svåra val här i livet.
Welcome
Visa bifogad bild 102309
Hahaha. Denna bild tog jag förra nyåret. Tror inte ens att hur mkt jag än letar så kan jag bjuda på ngn gammal Ringer.Bjuder sjukvården på vällagrad Ringer-Acetat? (Utgångsdatum april 2019)
Haha, det beror väl på i vilken rollBe inte om någon ny heller, kommer du till min arbetsplats så mår du allt förutom bra.
Ahh du tänker som så...Haha, det beror väl på i vilken roll![]()