Betalar jag in nu eller innan 9 imorgon brukar pengarna hinna komma in. Jag har Danske BankMcFace skrev:Det är väl ändå för sent om man inte redan gjort det igår?Klicka för att utvidga...
gneken skrev:Betalar jag in nu eller innan 9 imorgon brukar pengarna hinna komma in. Jag har Danske BankKlicka för att utvidga...
Pengarna brukar vara inne och synliga på kvällen runt 22-23:30Diana skrev:tack för tipset! Maxade nyss betalningen in, så hoppas den hinner komma in.Klicka för att utvidga...
Pengarna brukar vara inne och synliga på kvällen runt 22-23:30Diana skrev:tack för tipset! Maxade nyss betalningen in, så hoppas den hinner komma in.Klicka för att utvidga...
Även Revolut topup genom curve som flyttades visade kontantuttag i notisen. Övriga riktiga köp visade onlineköp.gneken skrev:La märke till att notiserna från SAS MC Appen säger kontantuttag på Revolut topup och Onlineköp på Curve-transaktioner.Klicka för att utvidga...
gneken skrev:La märke till att notiserna från SAS MC Appen säger kontantuttag på Revolut topup och Onlineköp på Curve-transaktioner.Klicka för att utvidga...
Fidde skrev:Även Revolut topup genom curve som flyttades visade kontantuttag i notisen. Övriga riktiga köp visade onlineköp.Klicka för att utvidga...
Filip skrev:Kan också bekräfta att Revolut topup registreras som kontantuttag. Synd bara att man upptäckte det efter 5 topups.Klicka för att utvidga...
Samosaguas skrev:Varsågod CSN! Ytterligare 10000 kronor mindre i skuld och 3000 poäng till mig. Kommer kännas bitterljuvt när skulden är helt återbetaldKlicka för att utvidga...
Jag gör en gissning på att det inte är annorlunda. Senast den 10.e december gjorde jag en topup som gav poäng. La dock inte märke till om det registrerades som ett kontaktuttag eller inte.molntankar skrev:Innan någon målar fan på väggen;har det blivit en skillnad i hur Revolut hanteras från tidigare?Man har ju alltid kunnat toppa upp Revolut med SAS MC, säg 2000 kronor, och man har delvis fått poäng för en sån topup, men det har dessutom aldrig inneburit några extra kostnader så länge man har betalat tillbaka pengarna när fakturan kommer. Är det annorlunda nu? Och i så fall: när har den förändringen skett?Klicka för att utvidga...
Det har alltid räknats som ”kontantuttag” och därav räknats mot den limiten. Att någon som gjort top-up idag skulle kunna bekräfta att det nu hanteras annorlunda (tex inga poäng eller avgift på uttaget) är omöjligt då dagens köp fortfarande är reserverade.gneken skrev:Jag gör en gissning på att det inte är annorlunda. Senast den 10.e december gjorde jag en topup som gav poäng. La dock inte märke till om det registrerades som ett kontaktuttag eller inte.Klicka för att utvidga...
Filip skrev:Kan också bekräfta att Revolut topup registreras som kontantuttag. Synd bara att man upptäckte det efter 5 topups.Klicka för att utvidga...
Mattias Holmén skrev:Det har alltid räknats som ”kontantuttag” och därav räknats mot den limiten. Att någon som gjort top-up idag skulle kunna bekräfta att det nu hanteras annorlunda (tex inga poäng eller avgift på uttaget) är omöjligt då dagens köp fortfarande är reserverade.Klicka för att utvidga...
Kundservice för SAS EuroBonus MastercardFrågor och svar SAS MasterCard skrev:Kan jagta ut kontaktermed mitt kort?Ja, men i uttagsautomater finns följande uttagsgränser:10 000 kr / 24 timmar20 000 kr / fyra dagarObservera att det tillkommer en kostnad vid kontantuttag.Klicka för att utvidga...
Funkar det bara för planerade inbetalningar eller kan man göra extra inbetalning?Samosaguas skrev:Varsågod CSN! Ytterligare 10000 kronor mindre i skuld och 3000 poäng till mig. Kommer kännas bitterljuvt när skulden är helt återbetaldKlicka för att utvidga...