Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i Scandinavian på ARN och äter lite frukost i väntan på en av morgonkärrorna till CPH. Returresa i eftermiddag. Att det är fredag gör nog att det är relativt lugnt och några barnfamiljer, inte bara bistra affärsgubbar som jag :)

Sitter i Scandinavian på ARN och äter lite frukost i väntan på en av morgonkärrorna till CPH. Returresa i eftermiddag. Att det är fredag gör nog att det är relativt lugnt och några barnfamiljer, inte bara bistra affärsgubbar som jag :)

Du kanske får sällskap påvägen hem från CPH av en ännu bistrare affärsgubbe:)

Det var jag som sprang på flying istället. ;)

Vi möttes i SAS loungen på ARN morgonen, var med samma flyg till Köpenhamn, och lyckades sedan komma in i SAS loungen i CPH trots att ingen av oss skulle resa vidare med SAS/Star Alliance. Kul morgon! :)

Det känns så välkommnande att mötas av en byggarbetsplats när man ska in till Sas Business Lounge Göteborg :p satsar på att bli först in när de öppnar!

Attachments

• 20121021_051926.jpg
    20121021_051926.jpg
    110,4 KB · Visningar: 119
TAP Executive Lounge i Lissabon. Proppfullt med folk men god frukost. Hemåt med TP 782 efter en solig helg i en trevlig stad.

Måndagmorgon i Sas Lounge på ARN. Fullständigt knökat i Scandinavian så jag valde Business istället (enda skillnaden är att det finns kokta ägg i Scandinavian). På väg till MOW via CPH.

Tisdag morgon och sitter i ARN T5 G Lounge i vår egen hörna men tyvärr ensam. Det var ingen som ville käka frukost med mig idag. Kanske nästa gång. :)

PS: Massa grabbar med Sveriges fotbolls landslagets logo på bröstfickan i kavajen men jag känner inte de utom en reporter...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen