Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
SL på ARN T5, bordet just till höger när man kommer in med tanke på laptop annars skulle BC-hörnan varit given....

Last edited:
Nu är jag på SL T5 till typ 20:30. ska flyga hem till luleå 21:10..

Sitter på ett bord vid sofforna jag tror ni pratade om, det sitter en kvinna här (som dricker rött vin och knappar på datorn..) just nu och var en person som pratade i telefon hela tiden som nyss gick, ingen BC taggar som jag kan se iaf...

Kom ut lite väl tidigt till flygplatsen så det får bli lite lounge-hopping. Just nu i LH Business lounge Ath och snart vidare till Aegeans.

Gillar matutbudet i denna lounge med grekisk sallad, tzatziki, köttbullar, yoghurt med honung mm.

Saga loungen på KEF. Ingen rusning så här i lunchtid, När vi körde bil ut till flygplatsen vräkte snönner, nu lyser solen från en klar himmel. Fyra gäster i loungen utöver jag och min son. Till serveras lunch gulaschsoppa med bröd. Ska vidare till OSL med en försenad SAS flight, sedan blir det bil till Göteborg.

Sitter i LH SEN lounge på FRA nu i väntan på att flyga hem. Riktigt skönt att krypa ner i en fotölj med lite varmkorv efter ett par riktigt tuffa mässdagar.

SN Business Lounge Bru. Mycket folk men fin utsikt över planen. Sitter med en Leffe Blonde.

Aegean levererade mycket bra idag med. Lika god mat o dryck. Dock en väldigt stressig service, fick efterrätten serverad innan jag var klar med huvudrätten..

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen