Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Jag hade bokat, risken är att de försvinner och sedan dyker en avgång upp som passade bättre med vad du hade kunnat boka men som gått åt. Dumt att riskera och du kan boka om sas award på nätet själv också.

Ja nu föll jag för grupptrycket och bokade! Vilka säten ska jag välja på SAS Business? Jag och sambon som åker så trevligt om man kan prata med varandra

Ja nu föll jag för grupptrycket och bokade! Vilka säten ska jag välja på SAS Business? Jag och sambon som åker så trevligt om man kan prata med varandra
Kul att det blev en bokning !
på mittenstolarna så har alla som en avdelare för att öka privacyn så man behöver luta sig fram lite. Om du googlar på bilder så ser du vad jag menar.
här har du många bud på vilka platser som är bäst : Bästa platserna i SAS nya business class? | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Kul att det blev en bokning !
på mittenstolarna så har alla som en avdelare för att öka privacyn så man behöver luta sig fram lite. Om du googlar på bilder så ser du vad jag menar.
här har du många bud på vilka platser som är bäst : Bästa platserna i SAS nya business class? | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Tack! Ser ut som att det finns lika många åsikter som säten ;). Med toaletterna bak väljer jag mittensäten lite längre fram :)

Korg eller inte poängen är väl att jag vill komma några rader från ett eventuellt barn nu när jag reser med sambo för att slippa mina egna två! . Skämt åsido - hade jag rest med mina hade jag placerat mig långt fram för att inte störa/ha lite mer utrymme.

Nu är vi offside på ämnet. Resan är bokad oxh platserna blir nog perfekt. Tack för hjälpen alla!

Jag har aldrig fått någon korg för infant i business och aldrig sett det, i alla fall inte på longhaul
Det har inte jag heller men det beror nog på att jag inte rest med infant :)

Jag har däremot definitivt sätt andra som fått det. Men när du låter så säker på det så undrar jag om det kan vara så att jag blandat ihop det med nogot annat bolag :):)

Toppen